8 راز افزایش رنکینگ وب سایت

دوشنبه 28 بهمن 1398
15:10
bijan


اگر میخواهید برای وب سایت خود در گوگل رنکینگ بالاتری دریافت نمایید، لازم است به یک سری نکات توجه کنید تا با رضایت مخاطبان وب سایت تان به هدف خود برسید . در این مقاله با ما همراه باشید تا شما را با نکاتی آشنا کنیم که با توجه به آنها به سادگی بتوانید رنکینگ وب سایت خود را افزایش دهید و از این طریق همچنین از وب سایت خود کسب درآمد کنید.

1. برای مردم بنویسید نه ماشین
در حالی که می دانید محتوا کلید موفقیت در بهینه سازی وب سایت در موتور جستجو است، بسیار حائز اهمیت است که به یاد داشته باشید، در نهایت محتوا را برای افراد تهیه می کنید نه برای ماشین ها، دستگاه ها و ربات های موتور جستجو. مطمئنم که بارها در این مورد بیش از حد نیز شنیده اید که باید محتوایی با کیفیت بالا – قابل خواندن و آموزنده در وب سایت تان ایجاد نمایید.اگر این کار را انجام دهید مطمئناً خوانندگان خود را بدست آورده و کلیک های آنها را بر روی صفحات وب سایت تان خواهید داشت و اگر این کار را انجام ندهید در واقع انرژی خود را هدر داده اید. اگر به دنبال یک راه حل بلند مدت هستید پس باید به خاطر داشته باشید که در پایان کیفیت بر کمیت پیروز خواهد شد.

چیز دیگری که به شما ارائه می شود این است که اجازه ایجاد کسب و کار آنلاین را به شما داده و یا بدون هچ تکیه ای بر روی گوگل می توانید ترافیک سایت خود را داشته باشید؛ مانند مطالب ارسالی به وبلاگ ها و مطالب ارسالی به تالارهای گفتگو

2. اضافه کردن مطالب به صورت روزانه
وب سایت ها نیاز به این دارند که به طور منظم با مطالب جدید و صفحات جدید به روزرسانی شوند تا کمک زیادی در بهینه سازی آنها در موتورهای جستجو باشد. کلمات کلیدی در اینجا نقش بزرگی را ایفا می نمایند و به وب سایت شما کمک می کنند تا آن را توسعه دهید. اگر در مورد موضوعات عمومی مطالبی می نویسید، بسیار بسیار ساده در میان سیلی از مطالب عمومی در اینترنت گم خواهید شد.

مطمئناً تمایلی ندارید که وب سایت شما رتبه پائینی در موتورهای جستجو دریافت نماید. مطالب و محتوای وب سایت خود را با ایجاد لینک با وب سایت هایی با رنکینگ بالا به صورت منظم همیشه تازه نگه دارید. درست همانطور که می خواهید سایت های بزرگ، بک لینک های مناسبی با شما داشته باشند، سایت های دیگر نیز تمایل به ایجاد لینک با وب سایت های معتبر دارند.

تبلیغات درون متنی/

اگر تمایل دارید برای شرکت خود اقدام به طراحی سایت ارزان کنید پیشنهاد می کنم ابتدا مقالات مربوط به تفاوت طراحی سایت فروشگاهی و طراحی سایت شرکتی را مطالعه کنید. من به شما پیشنهاد می کنم خدمات طراحی سایت پیام آوا را برای این کار نگاه کنید. شرکت پیام آوا بهترین و با کیفیت ترین خدمات طراحی سایت را در قالب طراحی سایت ارزان و مقرون به صرفه به شما ارائه می کند.

تبلیغات درون متنی

3. ایجاد ارتباط با مخاطبین
از وب سایت های آموزشی و یا سازمان های غیر انتفاعی بخواهید که با مطالب وب سایت شما لینک ایجاد نمایند. موتورهای جستجو نگاه مناسب و مطلوبی به وب سایت هایی دارند که به منابع معتبری لینک می شوند. ارائه اطلاعات مفید و با کیفیت بالا که باعث جلب نظر وب سایت های قابل اعتماد می شود، باید از ویژگی های وب سایت شما باشد. کلمه کلیدی در اینجا قابل اعتماد بودن و شاید قابل خواندن بودن وب سایت ها باشد. ما در مورد ارسال مقالات به سایت و یا ارسال آن به دایرکتوری ها صحبت نمی کنیم؛ ما به طور کلی در مورد ایجاد محتوا که سازمان ها و نهاد های مختلف آن مطالب را مفید و ارزشمند بدانند صحبت می کنیم.

4. آنچه دیگران می دانند را بیاموزید
فراموش نکنید که باید به بررسی رقبای خود در امر سئو بپردازید باید ببینید رقبای شما از چه تکنیک هایی استفاده می کنند تا به رتبه های بالا در موتور جستجو می رسند؛ تا کمکی برای بالا رفتن رنکینگ وب سایت شما باشد. از موفقیت های آنها بیاموزید، روش های موفقیت آمیز آنها در امر سئو سایت را در وب سایت تان گسترش داده و یا منطبق نمایید.


5. کمی Html یاد بگیرید
فراموش نکنید که موتورهای جستجو انسان نیستند! باید از Html استفاده کنید تا آنها بتوانند مطالب و محتوای سایت شما را بخوانند و مزیت بیشتری نسبت به رقبای شما برای وب سایت تان در نظر بگیرند. استفاده از دیگر زبان های برنامه نویسی نیز بسیار مفید می باشد و شاید حتی لازم و ضروری باشد اما همیشه html به عنوان Back up به موتورهای جستجو اطلاعات لازم و ضروری وب سایت تان را ارائه خواهد کرد.

6. ترکیب تاکتیک ها
هنگامی که بحث بازاریابی، لینک بیلدینگ و تبلیغات و یا هر متد دیگری که شما استفاده می کنید در میان باشد، نیاز به این است که همیشه ترکیبی از این استراتژی ها را در وب سایت تان به کار ببرید. نه تنها باید برای وب سایت تان تبلیغات اینترنتی انجام دهید، بلکه باید از طریق خود وب سایت تان بازاریابی انجام دهید.

آنچه شما می خواهید اتفاق بیافتد این است که افراد زمان بیشتری در وب سایت شما صرف نمایند و بر روی لینک های وب سایت تان کلیک کنند. هر دوی این موارد قابل اندازه گیری هستند. در Bounce rate می توانید آمار میزان ورود افراد به صفحات و خروج بلافاصلهء آنها را بررسی نمایید. بعضی وب سایت ها Bounce rate زیر 20٪ دارند اما در صورتی که به طور متوسط بالای 30٪ باشد در واقع وب سایت شما به خوبی عمل کرده است.

چیزی که درباره آن صحبت می کنیم در واقع افزایش سود کلی و موفقیت در وب سایت در طول یک سال است. باید کمی در موردبهینه سازی صفحات داخلی یا onpage SEO یاد بگیرید؛ برای بهینه سازی بهتر وب سایت شما در موتور جستجو، باید در تگ های عنوان در هر مطلبی از کلمات کلیدی در آن استفاده نمایید. اکثر موتورهای جستجو نسبت به دیگر انواع مطالب اهمیت بیشتری به عنوان می دهند. این موضوع بدان معنی است که استفاده از کلمات کلیدی موثر در تگ عناوین یکی از بهترین روش ها برای دریافت ترافیک وب سایت از طریق موتورهای جستجو است.

7. یادگیری شیوه های مناسب لینک
بیلدینگ هنگامی که پیوند لینک به صفحه اصلی وب شما از دیگر بخش های وب سایت شما برقرار می شود، باید اطمینان حاصل فرمایید که پیوند شما به نام دامنه لینک شود و نه به /index.html/ و یا دیگر چیزهایی که در پایان آدرس قرار دارد. به جای گیج کردن موتورهای جستجو با داشتن دو یا چند صفحه اصلی جداگانه مانند /index.html/ ،به موتورهای جستجو در تشخیص نام دامنه تان به عنوان Anchor text کمک کنید تا صفحهء اصلی وب سایت شما در بالاترین رتبه صفحهء نتایج موتور جستجو قرار گیرد.

8. استفاده از خدمات رایگان در وب سایت
این امر به خوبی در وب سایت تان کار می کند.وب سایت شما نیاز به چیزهایی برای ارائه به صورت رایگان به مخاطبین دارد. آنچه شما سریع یاد می گیرید آن است که بعد از انجام این کار باید چیزهای رایگان زیادی برای ارائه در وب سایت داشته باشید. بهترین راه برای گرفتن خدمات رایگان در وب سایت، عضویت در سایت ها می باشد. برخی از آنها بسار خوب است اما سایت های عضویتی وجود دارد که واقعاً خدمات با کیفیتی ارائه می کنند.

تبلیغات میان متنی

سئو سایت برای موتورهای جست و جو و همچنین تبلیغات گوگل از جمله مهمترین روش ها برای بیشتر دیده شدن سایت شما به حساب می آید. شرکت پیام آوا خدمات طراحی سایت تهران و سئو را با مناسب ترین قیمت به شما ارائه می دهد. بازاریابی و تبلیغات به رکن اساسی جامعه امروز ما تبدیل شده است.

تبلیغات میان متنی


[ بازدید : 180 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

کرکره برقی

دوشنبه 28 بهمن 1398
15:08
bijan

اجزای تشکیل دهنده کرکره برقی

در این بخش اجزای مختلفی که یک کرکره برقی اتوماتیک را تشکیل می­دهند معرفی خواهیم کرد. بعضی از این قطعات اجزای و اصلی کرکره برقی هستند و برخی دیگر تجهیزات جانبی است و وجود آن ها اختیاری است. ( موارد 7 و 8)

  • تیغه کرکره :

    تیغه کرکره برقی را می­توان در رنگ، جنس دلخواه انتخاب کرد تیغه در واقع بدنه اصلی کرکره اس که ظاهر آن را می­سازد.

  • موتور:

    موتور کرکره برقی وظیفه بالا و پایین بردن کرکره را برعهده دارد موتور در واقع ماشینی الکترونیکی است که به وسیله نیروی برق کار می­کند موتورهای کرکره برقی در دو نوع ساید و توبلار موجود هستند.

  • ریل

    ریل­های کرکره برقی پروفیلی هستند که معمولا از جنس آلومینیوم یا آهن ساخته شده. شکل آن شبیه U بوده و محل قرارگیری آن در دو طرف دهنه است. تیغه­های رولی در داخل این ریل­ها بالا و پایین می­روند.

  • قوطی

    برای اینکه بتوان ریل­ها را نصب کرد دو طرف آن از قوطی­هایی با اندازه مشخص استفاده می­شود.

  • صفحه پلیت

    صفحه پلیت برای نگهداری و نصب موتور و کرکره برقی استفاده می­شود. و به صورت دو صفحه فلزی است که روی قوطی چهارچوب نصب شده است که شفت را از اطراف نگه می­دارد.

  • شفت

    لوله­ای است که در سایز­های مختلف وجود دارد و رول تیغه کرکره روی آن نصب می­شود یک سمت شفت موتورو در سمت دیگر آن اندکپ وصل شده است. موتور شفت را به چرخش در میاورد و رول کرکره حرکت می­کند.

  • جا قفلی

    جا قفلی قطعه­ای است که در بخش انتهایی تیغه کرکره متصل شده و برای امنیت بیشتر کرکره برقی استفاده می­شود.

  • کاور موتور

    کاور موتور عموما برای موتورهای ساید استفاده می­شود چرا که این موتورها بیرون از شفت نصب می­شوند. کاور، موتور را در برابر بارش برف و باران مصون کرده و همچنین صدای آن را کمتر کرده و زیبایی موتور را افزایش می­دهد.

  • کرکره های مجهز به یو پی اس (UPS)

    UPS دستگاهی است که مجهز به دو باطری است و برق را در این باطری­ها ذخیره می کند. کرکره در زمان قطعی برق از انرژی باطری برای باز و بسته شدن استفاده می­کنند. البته نصب این دستگاه اختیاری است چرا که تمامی کرکره­های برقی ابزاری برای باز و بسته شدن در زمان قطع برق دارند.

    تبلیغات میان متنی/

    درب شیشه ای یکی از ملزومات دکوراسیون لوکس و مدرن ساختمان های امروز به حساب می آیند. قیمت درب شیشه ای را در سایت قائم الکتریک مشاهده کنید. همچنین درب ورودی ساختمان ها نیز برای حفظ امنیت عبور و مرور نیازمند تجهیزات راهبند است. قیمت راهبند را از قائم الکترونیک به راحتی دریافت کنید. تیم نکته عمومی و عامیانه این است که در شیشه ای یا همان درب شیشه ای به درب اتوماتیک شیشه ای اشاره دارند. درب شیشه ای اتوماتیک در انواع مختلف را از قائم الکترونیک بخواهید.

    تبلیغات میان متنی

    ---------------------------------------

انواع کرکره برقی:

  • کرکره برقی سکشنال
  • کرکره برقی پنجره
  • کرکره برقی پلی کربنات
  • کرکره برقی آلومینیومی
  • کرکره برقی فولادی
  • کرکره برقی گالوانیزه فوم دار
  • کرکره برقی شفاف
  • کرکره برقی صوتی
  • کرکره برقی پارکینگی

انواع کرکره برقی

در ادامه به توضیح مختصر در مورد هر کدام از انواع کرکره برقی می پردازیم :

کرکره برقی سکشنال:

یکی از انواع کرکره برقی ها کرکره برقی سکشنال می باشد که بخاطر مدرن بودن و داشتن استاندارد های لازم و مکانیزم خاص این کرکره در حال افزایش چشم گیری است . از این نوع کرکره ها در اماکنی که از لحاظ ارتفاع و فضای پارکینگی در محدودیت است می توان بدون هیچ نگرانی استفاده کرد.

این کرکره زیر سقف جمع می شود و فضای بسیار محدودی از پارکینگ را می گیرد . باتوجه به سریع و بی صدا بودن به هنگام باز و بسته شدن طرفداران زیادی را به سمت خود کشیده است .

امنیت بالای آن و سیستم ضد سقوط از مزایای این کرکره است . کرکره برقی زیر سقفی سکشنال طوری آب بندی شده است تا از ورود هرچیزی به فضای داخلی جلوگیری کند . چشم فتوالکتریک این کرکره باعث می شود که در صورت وجود هر چیزی زیر کرکره به حالت معکوس باز گردد . و در صورت لمس هر مانعی به حالت عقبگرد بر می گردد . بعلت استفاده از چرخهای ضد سایش و ریلهای نگهدارنده ، استهلاک این نوع کرکره برقی نسبت به دیگر کرکره ها بسیار کم تر و ناچیز است . سرعت بالا ، تردد نامحدود ، عملکرد ضد سرقت ، عایق صدا و نور ، تنوع رنگ پنل ها ، استهلاک کم ، کارکرد آسان ، استفاده حداقلی از فضا ، از مزایای این کرکره برقی است . فضای مورد نیاز این کرکره برقی ۲۰ تا ۲۵ سانتی متر از ارتفاع است . این نوع درب ها در منازل مسکونی به دو صورت نود درجه و زاویه دار برای ورودی پارکینگ هایی که شیب دارند قابل نصب است اغلب از موتورهای ساید گیربکسی برای کرکره برقی سکشنال استفاده می شود که با موتور های ساید کرکره برقی متفاوت است .

کرکره برقی پنجره :

امروزه از این کرکره برقی در اغلب ویلاها و منازل و ساختمانهای لوکس استفاده می گردد . عایق مناسبی جهت صدا ، حرارت ، گرد غبار است . و زیبایی ساختمان را نیز دو صد چندان می نماید . ساختار آن شامل موتور و متعلقات و تیغه کرکره است . موتور آن بعلت تعداد دفعات باز شدن و ابعاد کوچکتر ضعیف است و از نوع توبولار (داخل لوله) می باشد و تیغه های آن از دو نوع فوم دار و امنیتی تشکیل می شود . تیغه کرکره پنجره ای فوم دار از ورق آلومینیوم یا گالوانیزه ساخته می شود که داخل آن خمیر پلی ارتان پر می شود و داخل کوره قرار می گیرد . این تیغه بسیار سبک و بی صدا است و به داخل دید ندارد . و به علت فوم داخل آن تا حد زیادی عایق برودتی و صوتی است .

کرکره برقی پلی کربنات:

کرکره برقی های پلی کربنات دارای مدل های : کرکره برقی پلی کربنات لوله استیل ، کرکره برقی پلی کربنات با لوله آلومینیوم ، کرکره برقی پلی کربنات اکسترا با قطعات شیار آلومینیوم می باشد . و یکی از انواع کرکره برقی ها می باشد. تمامی مدل های فوق الذکر از دو نوع شفاف و مات با رنگ بندی های مختلف می باشند.

کرکره برقی آلومینیومی:

کرکره برقی آلومینیومی دارای انواع مختلف تیغه کرکره برقی ۶ سانتی ، کرکره برقی ۸ سانتی ، کرکره برقی ۱۰ سانتی ، کرکره برقی ۱۲ سانتی و کرکره برقی ۱۴ سانتی متری استفاده می شود ، این تیغه ها از بیلت استاندارد آلومینیوم با تکنیک تولید اکستروژه تولید و ساخته می شود . جهت ضد خش بودن این تیغه ها با رنگ الکترو استاتیک ضد خش پوشانده می شود . این نوع تیغه ها کاربرد عمومی در کرکره برقی دارند . از خصوصیات کرکره برقی آلومینیومی مقاومت نسبتا خوب در برابر ضربات و قدرت تحمل حرارت بالا است . رنگ بندی های متنوع و تنوع بالای رنگ آمیزی روی کرکره برقی آلومینیومی از محاسن آن بحساب می آید . تیغه کرکره برقی آلومینیومی دارای جداره داخلی تک (تک پل) و دوجداره (دوپل) می باشند .

البته نوع دوپل آن مقاومت بالاتری نسبت به تک پل دارد . تیغه های کرکره های تک پل بیشتر برای مغازه ها یا پارکینگ با ابعاد کوتاه استفاده می گردد که از جنس آلومینیومی و یا آلیاژی از فولاد ، منیزیوم می باشد . سایز تیغه های آلومینیومی موجود در بازار سه سایز شصت ، هشتاد و صد می باشد . البته سایز هشتاد این تیغه ها بیشترین کاربرد و تقاضا را دارد . از سایز شصت تیغه کرکره آلومینیوم اغلب در درب کرکره برقی پارکینگ ها با ابعاد کوچک و یا کرکره برقی پنجره ها استفاده می شود و از سایز هشتاد نیز در درب کرکره برقی فروشگاه ها و پارکینگ هایی با ابعاد متوسط بهره می رود . و از سایز صد نیز در فروشگاههای عریض و بزرگ ، درب سوله ها ، کارخانه ها و کرکره برقی های صنعتی بهره برداری می شود .

البته توجه شود از تیغه های آلومینیومی در کرکره برقی استفاده شود که از مواد اولیه استاندارد و خالص تهیه شده باشد .گاها تیغه های آلومینیومی نامرغوب و ناخالص که از مواد بازیافتی تهیه و تولید شده است در بازار موجود است که پس از مدتی کارکرد کرکره برقی دچار عیب و خرابی و نقص می شوند .

کرکره برقی گالوانیزه فوم دار:

کرکره برقی گالوانیزه فوم دار در رنگها و طرح های مختلف ساخته می شود و سایز تیغه های آن ، ۸ سانتی است . این نوع کرکره ها از جنس آلیاژ فولاد منیزیم و یک لایه فوم فشرده شده درون آن می باشد. و به دلیل نازک بودن ورق ( کمی استحکام ) ما بین آن فوم تزریق می شود . به همین دلیل این مدل تیغه کرکره برقی از استحکام کمتری نسبت به تیغه های کرکره برقی آلومینیوم برخوردار است . اما به دلیل این که هنگام بالا و پایین رفتن کرکره برقی بی صدا است و عایق خوبی برای گرما و رطوبت می باشد ، از آن در ورودی پارکینگ ها مخصوصا ساختمان های جنوبی که بالای درب آن اتاق خواب است بسیار مورد استفاده قرار می گیرد .

کرکره برقی شفاف :

یکی دیگر از انواع کرکره برقی کرکره برقی شفاف و یا شیشه ای ، این نوع کرکره برقی در چند مدل و رنگ تولید و عرضه می شود . این محصول از پلیمری مقاوم بنام پلی کربنات تولید می شود. از خصوصیات این کرکره برقی ضد ضربه و یا ضد گلوله بودن است و زیبایی خاصی نیز دارند . از کرکره برقی شفاف بجای کرکره آلومینیومی یا فولادی استفاده می گردد . اغلب از این محصول در پروژه های تجاری یا بانک ها و یا صرافی ها و گاها پروژه های مسکونی استفاده می شود .

کرکره برقی صوتی :

از این کرکره برقی در محیط هایی حساس به صدا که در این محیط ها نیاز است هیچ سرو صدایی از بیرون شنیده نشود و یا بلعکس نباید صدا از داخل به خارج منعکس شود استفاده می شود . کرکره برقی صوتی به صورت انبوه در محیط های صنعتی ، خانگی ، تجاری و اداری استفاده می شود و همانند یک عایق صوتی عمل می کند .

در میان انواع کرکره برقی ، کرکره برقی آلومینیومی رایج ترین و پرکاربردترین نوع آن ها محسوب می شود . که پرمصرف ترین و پرطرفدار ترین این نوع کرکره ، کرکره برقی آلومینیومی با تیغه ۸ سانتی است که خود دارای انواع مختلفی می باشد :
تیغه کرکره برقی آلومینیومی تک پل ، تیغه کرکره برقی آلومینیومی دو پل ، تیغه کرکره برقی آلومینیومی غضروفدار ( لاستیک خور ) و تیغه کرکره برقی آلومینیومی پانچ و …

کرکره برقی

کرکره برقی

کرکره برقی در واقع همان درب کرکره ای رول آپ معمولی است که به آن موتور اضافه شده است. قیمت کرکره برقی از کرکره سنتی بالاتر است ولی بصورت برقی و با استفاده از ریموت کنترل بالا و پایین می رود. حال این کرکره برقی با توجه به کاربردهای مختلف از تیغه و موتورهای مختلف استفاده می کند.

کرکره برقی roll-up به بیان ساده

اگر بخواهیم به صورت خیلی عامیانه و ساده یک کرکره برقی را شرح دهیم، باید بگوییم کرکره برقی یک نوع درب است که با نیروی موتور، داخل ریل U شکل حرکت و در قسمت بالا رول می شود.

این درب کرکره ای در واقع از یک مجموعه تیغه کرکره های به هم پیوسته تشکیل شده است.

موتور نیروی مکانیکی مورد نظر را به محور انتقال می دهد و کرکره برقی را حرکت می دهد.

پس دو فاکتور اصلی تشکیل دهنده کرکره برقی، تیــــغه و مـــوتـــور آن است ، در نتیجه قیمت کرکره برقی نیز بسیار وابسته به همین دو فاکتور اصلی است.

دریافت پیشفاکتور خرید کرکره برقی اتوماتیک

همانگونه که در بالا اشاره شد ، فاکتورهای اصلی در قیمت کرکره برقی عبارتند از

  • نوع تیـغه کرکره
  • نوع موتور کرکره

کرکره برقی شفاف ورودی شرکت

ولی درواقع فاکتورهای بسیار دیگری نیز وجود دارد که بخصوص در متراژ های پایین زیر 10 متر تاثیر خیلی زیادی در قیمت تمام شده کرکره اتوماتیک شما دارند.

بعضی از این فاکتورها عبارتند از

  • هزینه حمل
  • هزینه نصب
  • هزینه شفت بعنوان محور کرکره
  • هزینه مدار، ریموت و یراق موتور
  • هزینه زیر سازی و شاسی کشی
  • هزینه امکانات اضافی مانند کاور، فتوسل

متاسفانه بعضی از فروشندگان کرکره برقی برای اینکه شما را وسوسه و به سمت خود جذب کنند، در ابتدا هزینه این اقلام را به شما اعلام نمی کنند.

ولی بعد از واریز بیعانه متوجه خواهید شد که قیمت تمام شده بسیار متفاوت و حدود یکی دو میلیون تومان گرانتر از اعلام اولیه آن فروشنده خواهد بود.

----------------------------------------------------------------------------------------------------

همچنین می توانید کرکره برقی و قیمت کرکره برقی و پرده برقی را در وبسایت قائم الکترونیک و از کارشناسان این شرکت استعلام کنید. ما ۲۴ ساعت شبانه روز آماده خدمت به شما عزیزان هستیم. هموطنان ایرانی همچنین می توانند انواع جک برقی و قیمت جک برقی را در سایت قائم الکترونیک دنبال کنند.


[ بازدید : 171 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

درب اتوماتیک شیشه ای و نکات کاربردی تشخیص بهترین برند

دوشنبه 28 بهمن 1398
15:07
bijan

درب‌ اتوماتیک شیشه‌ای کشوئی(اسلایدینگ )

یکی از متداول ترین و پر مصرف ترین نوع درب اتوماتیک شیشه ای می باشد . این نوع دربها معمولا در حالت چهار لنگه ( دو لنگه ثابت و دو لنگه متحرک ) ارائه می شود اما بسته به موقعیت مکان و نظر کارشناس در قالب دو لنگه و بدون لنگه ثابت نیز ارائه می شود . ضمنا درب اتوماتیک شیشه ای کشویی امکان طراحی و ساخت در قالب فریم S را نیز دارد . درب اتوماتیک شیشه ای کشویی در ورودی اکثر ادارات ، سازمان ها ، هتل ها و بانکها استفاده می شود . خصوصیات فنی درب اتوماتیک شیشه ای: قابلیت تغییر مدت زمان باز یا بسته ماندن . دارای صفحه نمایش به همراه قابلیت نمایش خطاها . قفل امنیتی برای کنترل پنل . خلاص کن دستی با امکان استفاده از داخل و خارج . امکان استفاده از قفل حفاظتی در شب (اختیاری) . وجود رابط دیجیتال جهت برقراری ارتباط به سیستم مدیریت ساختمان.

درب شیشه ای اتوماتیک گردان

درب شیشه ای اتوماتیک گردان

این سیستم از لحاظ عملکرد به گونه ای طراحی گردیده است که ضمن امکان ورود و خروج همزمان افراد از برخورد مستقیم هوای داخل و خارج ساختمان جلوگیری می کند .استفاده از این نوع درب برای اماکنی که دمای داخل و خارج مجموعه زیاد است توصیه می گردد. از جمله موارد امنیتی این دربها می توان از بخش محرکه دارای قدرت بالای ترمز دینامیکی (ویژگی امنیتی آگاهی دهنده ) ، زوایای گرد شده در تمامی نواحی پر خطر ، دکمه های توقف اضطراری ، دکمه هایی برای از کار انداختن درب اتوماتیک در شرایط اضطراری ، امنیت فشار عمودی یا افقی و نیز محافظت از ساختمان با استفاده از شناسایی از اثر انگشت نام برد. همچنین حس گرهای موجود برروی لت های درب، حرکت آرام اشخاص و موانع را به خوبی تشخیص می دهد و به طور اتوماتیک سرعت حرکت درب را تنظیم می کند.در مکان هائی که نظارت و بازرسی برروی اشخاصی که وارد ساختمان می شوند مهم می باشد میتوان از علائم تأیید شونده توسط درب و یا کلید یا دیگر سیستم های تعیین هویت در شناسائی اشخاصی استفاده نمود. در شرایط اضطراری درب به صورت مکانیکی یعنی سیستم break out system بدین صورت عمل می کند که با یک نیروی معین قابل تنظیم درب را باز کرده و به طور اتوماتیک چرخش درب را متوقف می کند. هم چنین لت های درب می توانند به طور ثابت در وضعیت باز قرار داده شوند. برگشتن به حالت عملیات نرمال به صورت دستی تنظیم می شود. درب های شیشه ای گردان در سه حالت : با فشار دادن درب به طور دستی حرکت می کنند ، وقتی با ملایمت ضربه ای به آن ها وارد شود به طور اتوماتیک شروع به حرکت می کنند و درب های شیشه ای گردان تمام اتوماتیک که عملیات آن ها به طور کامل توسط حس گر ها کنترل می گردد . ساده ترین نوع درب گردان می تواند با سه لت گردان ساخته شود. طرز عمل آن بدین صورت است که رادارهای حرکتی نصب شده بر روی طاقه های بالایی هر یک از لت ها ، نزدیک شدن اشخاص به درب را تشخیص می دهد و پیام لازم را به موتور سیستم مخابره می کند تا درب را بچرخاند.

نوع دیگر این درب ها با آرایش فضایی ۳ یا ۴ لت ساخته می شود به طوری که یک هسته مرکزی شیشه ای به صورت یک ویترین شیشه ای در مرکز لت ها قرار داده می شود ، این مدل ویترین دار می تواند یک موضوع یا هر چیزی که شما بخواهید در معرض نمایش عموم قرار دهد.این ویترین می تواند برای تبلیغات آگهی و نمایاندن اهداف و نیات خاص بسته به خواست شما مورد استفاده قرار گیرد. نوع سوم این درب ها از ترکیب درب های گردان با درب های کشویی ( اسلایدینگ ) ساخته می شوند. بدین ترتیب شما می توانید بین استفاده از درب اتوماتیک گردان یا استفاده از درب کشویی ، بسته به احتیاجات مربوطه که می تواند تحت شرایط آب و هوا یا شرایط عبور و مرور باشد حق انتخاب داشته باشید. نوع دیگری از درب اتوماتیک شیشه ای گردان نیز وجود دارد که شامل ۲ درب گردان می باشد که به وسیله یک درگاه به هم متصل شده اند.هر یک از این درب های دو قلو شامل دو لت می باشد که لت های یک درب با لت های درب دیگری در نحوه چرخش خود طوری با هم هماهنگ شده اند که با اندازه ۹۰ درجه در خلاف جهت یکدیگر بچرخند. این نوع یکی از مقرون به صرفه ترین درب های گردان می باشد بر حسب انرژی که مصرف می کند و نیز بر حسب انرژی ای که ذخیره می کند.چیدمان دو لت در هر یک از درب های دو قلو این امکان را ایجاد می کند که درب حول یک محور مستقیم بچرخد.

درب شیشه ای اتوماتیک مدل تمام گرد

درب شیشه ای اتوماتیک مدل تمام گرد

درب های اتوماتیک شیشه ای تمام گرد از نوع دربهای لوکس به حساب می آید که برای خاص کردن ساختمان ها ، هتل ها و سالن های همایش استفاده می شود. ساختار این نوع دربها بصورت دایره کامل می باشد ، یعنی دو هلال در دو طرف که هر هلال شامل چهار لته درب جداگانه بوده و در مجموع ۸ لته در کل این نوع درب دایره ای کار می شود تا درب حالت دایره کامل را پیدا کند. از ویژگی های خاص این دربها میتوان به : تست خودکار( این سیستم در حالت شروع به کار خود به صورت کاملا اتوماتیک ، سرعت باز و بسته شدن درب , افزایش و کاهش شتاب درب , تنظیم فاصله کم سرعت را در حالت مطلوب قرار میدهد ) ، عملیات عیب یابی ( این حالت یک نوآوری در سیستم های درب اتوماتیک در جهان میباشد و به صورت اتوماتیک هفت حالت خطای سیستم را عیب یابی میکند ) ، عملکرد هم زمان :( این درب به صورت اتوماتیک و همزمان درب ها را باز و بسته میکند و از اتلاف وقت جلوگیری میکند ) و همچنین این سیستم دارای UPS قدرتمند میباشد که در صورت از کار افتادن ناگهانی منبع تغذیه درب به مدت ۳۰ دقیقه عملکرد طبیعی خود را ادامه میدهد .

از دیگر مزیت های این نوع دربها میتوان به امکان تعریض و هماهنگ کردن آن برای تمامی انواع نماهای قوس دار با هر عرضی اشاره کرد ، هم چنین فضای ایزوله در فضای داخل درب شیشه ای تمام گرد به حداکثر رسیده و این امر باعث صرفه جوئی در انرژی میشود.

درب اتوماتیک شیشه ای کرو ( نیمگرد)

درب اتوماتیک شیشه ای کرو ( نیمگرد)

درب شیشه ای منحنی یکی از شکیل ترین نوع درب شیشه ای اتوماتیک می باشد که برای مکان و فضاهایی کاربرد دارد که از معماری خاصی برخوردارند . این درب ها همانند درب شیشه ای اسلایدینگ و درب های شیشه ای تلسکوپی شامل طرح های متنوعی بنا به خواسته ی مشتریان می باشد . یک نوع از درب شیشه ای کرو دارای ۲ لت ثابت و دو لت متحرک می باشد که همانند درب اسلایدینگ عمل کرده و در امتداد یک منحنی حرکت میکند ، نوع دیگر از درب شیشه ای کرو به این صورت است که فقط ۲ لت متحرک نصب شده ولی بدلیل مسایل زیبایی و امنیت بیشتر بهتر است که از نوع اول استفاده شود .

درب شیشه ای نیم گرد به دلیل نورد شدن شیشه و فریم و سیستم آن ، از قیمت به مراتب بیشتری از درب های شیشه ای اسلایدینگ برخوردار می باشد . مزیت این نوع دربها در مقدار عرض بازشوئی است که در مقایسه با دربهای شیشه ای کشوئی به خریدار ارائه میدهد ، همچنین میتوان از سقف های شیشه ای نیز در این نوع دربها استفاده نمود که نور ورودی ساختمان را به حداکثر رسانده و در زیبائی ورودی ساختمان ها نقش بسزائی دارد . درب Curve محدب به اینصورت است که قوس درب به داخل می باشد .

درب اتوماتیک شیشه ای تاشو ( فولدینگ )

درب اتوماتیک شیشه ای تاشو ( فولدینگ )

این دربها که دربهای اتوماتیک اتوبوسی یا آکاردئونی نیز گفته میشود جهت ورودی های بسیار کم عرض ( کمتر از ۲۰۰ سانتی متر) مورد استفاده قرار می گیرد و حدود ۹۵% عرض کل را قابل استفاده کرده و میتواند نحوه بازشدن آن به سمت داخل یا خارج ساختمان باشد. درب اتوماتیک شیشه ای تاشو در حقیقت ساختاری مشابه درب اتوماتیک لولایی دارد، با این تفاوت که گویی هر لنگه آن به دو قسمت تقسیم شده و دو لنگه توسط لولا به یکدیگر متصل شده اند. قابلیت های کار این دربها متفاوت بوده که به چند مورد آن اشاره میگردد : حالت تمام باز ، حالت تمام بسته یا قفل ( حالت بسته یا قفل حالتی است که عبور و مرور از ورودی تا زمان خاصی نیاز نیست و با تنظیم درب تا استفاده مجدد درب بصورت قفل باقی می ماند) ، حالت نیمه باز ( حالتی مناسب برای جلوگیری از هدررفت انرژی ساختمان می باشد ، در بصورتی تنظیم می شود که با تشخیص حرکت و یا وزن ، توسط سنسور درب شیشه ای ، فقط نیمی از ورودی درب باز میشود ) ، حالت اتوماتیک ( حرکت معمول و عادی درب ) و حالت یکطرفه ( کنترل عبور ومرور از یک سمت انجام میشود که این کار با فعال کردن سنسور بخش ورود یا خروج انجام میشود ) .

یکی از زیباترین و کم هزینه ترین مدل های درب اتوماتیک شیشه ای که معمولا در طراحی داخلی ساختمان استفاده می شود ، درب اتوماتیک شیشه ای مدل لولایی است زیرا همان درب شیشه ای سکوریت معمولی تک لنگه یا دو لنگه است که اتوماتیک شده است .یکی از ویژگی های درب شیشه ای لولائی این است که میتوان بدون نیاز به تعویض درب آن را اتوماتیک کرد و این مسئله برای ساختمان هائی که بازسازی شده اند بسیار کاربرد دارد . این دربها بصورت تک لنگه یا دولنگه عرضه میشوند و هر لنگه با یک بازوی الکترومکانیکی کار میکند . این دربها برای مکان هائی با تردد کم و یا یک طرفه مناسب بوده و استفاده از آن برای مکان های پرتردد مناسب نمی باشد . همچنین لازم بذکر است که درب اتوماتیک شیشه ای لولایی دارای سیستم ایمنی ضد برخورد هم می باشد که توسط این سیستم می تواند مانع در سر راه بسته شدن مسیر حرکت خود را تشخیص دهد. ضمنا درب شیشه ای لولایی قابلیت سازگاری با سیستم های کنترل تردد و ضد حریق را دارد که این خود یکی از ویژگیهای منحصر به فرد این نوع دربهای اتوماتیک می باشد. نحوه کار اپراتور این نوع درب بدین صورت است که در اپراتوری که به روی درب نصب شده است، با جمع شدن اهرم های موجود بر روی هم، درب باز شده و با باز شدن آن اهرم ها، درب بسته می شود.

درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی

تبلیغات میان متنی/

درب شیشه ای یکی از ملزومات دکوراسیون لوکس و مدرن ساختمان های امروز به حساب می آیند. قیمت درب شیشه ای را در سایت قائم الکتریک مشاهده کنید. همچنین درب ورودی ساختمان ها نیز برای حفظ امنیت عبور و مرور نیازمند تجهیزات راهبنداست. قیمت راهبند را از قائم الکترونیک به راحتی دریافت کنید. تیم نکته عمومی و عامیانه این است که در شیشه ای یا همان درب شیشه ای به درب اتوماتیک شیشه ای اشاره دارند. درب شیشه ای در انواع مختلف را از قائم الکترونیک بخواهید.

تبلیغات میان متنی

----------------------------------------------------------------


درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی

درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی نوع پیشرفته ی دربهای اتوماتیک کشوئی می باشد . در درب شیشه ای کشویی یک لته متحرک در هر طرف از درب شیشه ای وجود دارد یعنی عابر در جلوی خود یک یا دو لته درب می بیند که به طرفین می رود ولی درب شیشه ای تلسکوپی عابر در هر سمت دو لته درب می بیند که به دو طرف متحرک هستند بنابراین درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی در حالت معمول حداقل از شش قسمت یا لته درب تشکیل می شود. معمولا یکی از لته ها در سمت راست و لته دیگر در سمت چپ ورودی به طور ثابت قرار می گیرد و دو لته در سمت راست روی لته ثابت راست و دو لته در سمت چپ روی لته ثابت چپ متحرک هستند. روال باز شدن درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی نیز بدین صورت است که درب بعد از تشخیص حرکت یا وزن توسط سنسور درب شیشه ای، لته متحرک اول که در مرکز ورودی قرار گرفته است حرکت کرده و روی لت دوم قرار گرفته و سپس هر دو به روی لته ثابت حرکت کرده و جمع می شوند و طبق این روال ، ورودی برای رفت و آمد افراد باز می شود. توجه داشته باشید که تفاوت عمده درب شیشه ای تلسکوپی با درب اتوماتیک شیشه ای کشویی در این است که دو سوم از عرض ورودی می تواند مورد استفاده برای عبور و مرور قرار گیرد که این خود مزیتی است که باعث می شود این نوع درب برای ساختمانهایی که نیاز به ورودی بیشتر برای عبور افراد و بار دارند مناسب تر باشد. لازم بذکر است که درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی می تواند به صورت سه لته نیز نصب گردد. در این حالت یک لته ثابت است و در یک سمت ورودی (راست یا چپ) نصب شده و دو لته دیگر متحرک بوده و هر دو به یک سمت و روی این لته ثابت جمع می شوند به این نوع از درب اصطلاحا درب شیشه ای تلسکوپی یک طرفه گویند. درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی قابلیت کار در حالت های مختلفی را دارد که عبارتند از: حالت تمام باز( تمام عرض دهنه برای مسیر عبور و مرور استفاده میشود )، حالت تمام بسته یا قفل( عبور و مرور از ورودی تا زمان خاصی نیاز نبوده و با تنظیم درب میتوان تا استفاده مجدد درب را به حالت قفل نگه داشت )، حالت نیمه باز( برای جلوگیری از هدر رفت انرژی میتوان با تنظیم سنسور فقط نیمی از ورودی درب قابل استفاده باشد ) ، حالت اتوماتیک ( حرکت معمول و عادی درب ) و حالت حرکت یکطرفه ( با فعال کردن سنسور بخش خروج و یا ورود عملا عبور از یک سمت درب شیشه ای انجام خواهد شد ).

درب اتوماتیک شیشه ای مثلثی

درب اتوماتیک شیشه ای مثلثی

درب اتوماتیک شیشه ای کشویی زاویه ای در واقع همان درب شیشه ای کشویی است که بجای حالت مستقیم ۱۸۰ درجه به حالت زاویه دار مثلا زاویه ۹۰ درجه نصب می گردد. در واقع می توانید این نوع درب شیشه ای زاویه ای را دو تا درب اتوماتیک شیشه ای کشویی عادی در نظر بگیرید که به حالت زاویه دار نسبت به هم نصب شده و هر دو درب با یک اپراتور اصلی کار میکنند. در درب شیشه ای زاویه ای، لته های ثابت در طرفین و لت های متحرک در مرکز قرار داده می شوند و بگونه ای نصب می شوند که لته ها در مجاورت یکدیگر یک زاویه ایجاد می کنند البته محدودیت خاصی در این زاویه وجود ندارد، ولی به طور کلی این زاویه می تواند بین ۹۰ تا ۱۷۵ درجه باشد. چون این درب ها در نوع زاویه دار است ، بنابراین امکان کنترل و نصب حسگر خطی مستقیم وجود ندارد و به همین دلیل باید از حسگر مایکروویو برای تشخیص حرکت و موانع استفاده شود. در این نوع درب ها بدلیل زاویه دار بودن طبعا فضای کمتری به نسبت درب کشویی عادی خطی اشغال شده که این خود یکی از محاسن این نوع درب ها می باشد. بنابراین درب های شیشه ای مثلثی برای ورودی ساختمانهایی که با کمبود فضا مواجه اند و یا ورودی ساختمان هایی که در کنج یا زاویه قرار دارند بسیار مناسب است. البته می توان از این نوع درب اتوماتیک شیشه ای برای ساختمان هایی که معماری آن ها بصورتی انجام شده که زاویه های متعددی دارند و یا ساختمانهایی که نیاز به ایجاد تنوع و زیبایی بسیار مدرن و چشم گیر دارند استفاده نمود. همچنین درب شیشه ای زاویه ای می تواند از ورود مستقیم نور خورشید به فضای داخل ساختمان نیز جلوگیری کنند و ضمنا زاویه و جهت باز شدن درب نیز این قابلیت را دارد که با توجه به نوع ساختمان و ویژگی های خاص آن به داخل یا خارج از ساختمان انجام شود.

درب اتوماتیک شیشه ای دارای خصوصیات و مزایای زیادی است که در زیر به تعدادی از آنها اشاره می کنیم:
  • نصب آسان و تنظیمات پیشرفته درب شیشه ای
  • امکان تغییر مدت زمان باز ماندن یا بسته ماندن درب شیشه ای تاشو
  • باکس کنترل تنظیمات پیشرفته و مونیتور برای نمایش خطاها
  • دارای قابلیت قفل امنیتی برای کنترل پنل دستگاه
  • خلاص کن دستی با حالت استفاده از داخل و خارج درب
  • دارای قابلیت قفل حفاظتی در شب
  • سیستم دیجیتالی که می تواند با سیستم ساختمان هوشمند BMS ارتباط برقرار کند
  • وجود انواع برندهای معتبر در تولید موتور درب شیشه ای تاشو
  • دارا بودن هنگرهای ضد سایش برای بیشتر شدن عمر درب شیشه ای تاشو
  • دارا بودن سیستم هوشمند تشخیص موانع و افراد در هنگام عبور
  • سیستم کاملا ماژولار و دیجیتالی و تنظیمات جامع
  • دارای قابلیت تنظیم دقیق سرعت باز شدن و بسته شدن درب
  • دارای شارژر و باطری اضطراری برای استفاده در زمان قطع برق
  • قابلیت انکدر Encoder در موتور درب شیشه ای تاشو برای ایجاد امنیت بیشتر اشخاص در هنگام برخورد با درب
  • بدون نیازی به استابلایزر و کاملا مقاوم در برابر نوسانات برق شهر
  • دستگاه مجهز به نوار لاستیکی بین کاور و اپراتور می باشد که برای جلوگیری از لرزش و صدا کاربرد دارد
  • دارای کاور مخصوص دو طرفه
  • اتصال به قفل الکتریکی دولنگه برای ایجاد کردن امنیت بیشتر
  • دارای سنسورهای مایکروویو برای تشخیص افراد و موانع با قابلیت تنظیم دقیق
  • دارای طراحی زیبا و همچنین داشتن طرحهای مختلف و اشغال کمترین فضا جهت نصب دستگاه درب شیشه ای تاشو
  • وجود قطعات با بهترین و مقاوم ترین مواد اولیه مطابق با بالاترین استانداردهای جهانی
  • قطعات درب اتوماتیک شیشه ای به دو بخش الکتریکی و مکانیکی تقسیم می شوند :
الف - قطعات الکتریکی درب شیشه ای:
اپراتور درب شیشه ای: مجموعه ای از قطعات مکانیکی و الکتریکی که در بالای درب شیشه ای است و باعث حرکت و فرمانهای درب می شود.
کنترل باکس: کنترل باکس یا مرکز کنترل مدار فرمان که تمامی دستورات را بوسیله ریموت یا کی پد دیجیتال یا سلکتوری و چشم های IN DOOR و OUT DOOR دریافت و به موتور انتقال میدهد .کنترل باکس دارای یک صفحه کلید دستی یا دیجیتال و یا ولومی است که تنظیماتی مانند میزان بازشو ،سرعت بازشدن ،سرعت بسته شدن ،مدت زمان باز ماندن و . . . را دریافت و در حافظه خود به صورت دایم ثبت میکند .
کلید تعیین وضعیت: این قطعه وضعیت های مختلف حرکتی و غیرحرکتی را برای اپراتور سیستم تعیین می کند.
چشمی و سنسور : دو نوع مختلف با استفاده های متفاوت دارد : چشم BA که به کله عقابی معروف است و عملکردی دایره شکل دارد . نوع دوم سنسور چشم پرده ای است که قیمتی به مراتب بالاتر از BA دارد البته بخاطر عملکرد منحصر به فرد خود که همانطور که از نامش پیداست به صورت خطی عمل میکند و همین نوع عملکرد چشم پرده ای باعث چلوگیری از باز شدن بیهوده متعدد و کمترین هدر رفت انرژی در درب اتوماتیک میشود .
قطعات مکانیکی درب شیشه ای:
ریل : که از جنس آلومینیوم سخت و با مقطع ضد سایش و در بر گیرنده تمامی قطعات درب اتوماتیک است . ریل معمولا با رنگ آنادایز (نقره ای) عرضه میشود ولی برحسب سلیقه کارفرما میتوان با تغییر رنگ کوره ای ،آن را با نما و محیط هم سو کرد .
کاور: تمامی قطعات درب اتوماتیک در آخر بوسیله یک کاور هم رنگ پوشیده میشوند که این کار خود چند دلیل دارد :حفظ ظاهر و کامل کردن زیبایی درب شیشه ای اتوماتیک از دید بیننده و دومین عامل حفاظت از قطعات درب اتوماتیک در برابر ضربه ، گرد و خاک ، سرقت و . . .
موتور درب شیشه ای:بخش ایجاد نیروی محرکه برای حرکت لته های درب شیشه ای است و دو مارک دانکر و براشلس آلمان از معروفترین مارک ها هستند.موتورهای درب اتوماتیک در دو نوع انکودر دار و ساده در دسترس هستند .
فولی هرزگرد: برای حرکت تسمه این قطعه ضروری است و نقطه مقابل موتور و در دیگر طرف ریل بسته میشود دور رفت و برگشت موتور و هنگرها را بوسیله تسمه کامل میکند . هرزگرد دارای یک پیچ ریگلاژ است که به واسطه آن میتوان میزان آزاد بودن تسمه را کنترل کرد .
تسمه: برای انتقال نیروی حرکتی موتور به فلکه و سپس حرکت درب ها است.
تسمه گیر: این قطعه برای اتصال تسمه به هنگرها می باشد.
بست یا براکت تسمه گیر: این قطعه یک واسط بین تسمه و تسمه گیر می باشد.
قفل مگنت درب: برای قفل کردن لته های درب در هنگام بسته بودن کامل می باشد.
شیشه سکوریت: در هر درب شیشه ای از شیشه سکوریت ۱۰ تا ۱۲ میلیمتر نشکن و کاملا شفاف استفاده میشود .شیشه سکوریت استفاده شده در درب شیشه ای اتوماتیک با آلومینیوم فریم و یا قاب گرفته میشود .
فریم دور شیشه ها نیز در رنگهای متعددی تولید و به عرصه ظهور میرسند که غالبا رنگ سفید بیشترین استفاده را دارد .
فریم ها: برای قاب فریم دور شیشه سکوریت و نگهدارنده شیشه کاربرد دارد .رنگهای فریم عبارتند : نقره ای ،دودی ،شامپاینی ،قرمز و . . .البته در مکان هایی مثل نمایشگاه، لابی ،هتل و … که دکوراتیو می باشند از فریم استیل طلایی ویا فریم نقره ای آیینه ای و گاهی خشدار نیز استفاده می شود .
لاستیک دور شیشه: برای محافظت شیشه از ضربه خوردن توسط فریم های دور آن است.
لاستیک بین درب ها: برای جلوگیری از ایجاد صدا هنگام بسته شدن درب ها
هنگر: یا غلتکها که وظیفه نگه داشتن لت های متحرک شیشه ای را دارند که بوسیله تسمه دنده شانه ای به موتور متصل و با توجه به حرکت موتور لت ها را به حرکت در می آورند .

نحوه کارکردن درب اتوماتیک شیشه ای

باز و بسته شدن درب اتوماتیک با کمک شناسائی به موقع چشم های الکترونیکی است که بر روی این دربها استفاده میشود ، انواع چشم هائی که بر روی این درب استفاده میشود را در بخش بعدی بیشتر خواهیم شناخت :

سنسورهای چشمی و حرکتی

بیشتر دربها با دو نوع سنسورهای چشمی یا سنسورهای تشخیص حرکت کار می کنند، این سنسورها که در دو طرف درب قرار می گیرند با شناسایی افراد، مکانیزم باز و بسته کردن درب را انجام می دهند.در این نوع سنسورها، حرکت توسط یک پرتو مایکروویو ۱۰٫۵ گیگاهرتز و توسط آنتنی که بر روی هر درب اتوماتیک و در جهت رو به پایین و به سمت خارج نصب میشود، شناسایی میشود. این سنسور کاملا کارآمد است ولی یک نقطه ضعف عمده دارد؛ این سنسورها فقط میتوانند حرکت را تشخیص دهند. بنابراین فردی که ایستاده و یا فرد سالخورده ای که بسیار آرام راه میرود ممکن است توسط سنسور شناسایی نشود و میتواند به حادثه منجر شود.

سنسور فشار

یکی دیگر از انواع سنسور درب اتوماتیک سنسور فشار است. این حسگرها با اعمال فشار به آنها فعال می شوند. این نوع دربها با استفاده از یک منطقه بزرگ که در جلو و پشت و درب قرار می گیرد بعنوان یک مقیاس وزن عمل می کنند و اگر وزنی بیش از حد وزن مجاز روی سنسورها قرار گیرد درب باز می شود. همچنین سنسورهای فشار می توانند بعنوان سنسور ثانویه در درب اتوماتیک مورد استفاده قرار گیرند به نحوی که اگر سنسور اولیه آسیب ببیند سنسور فشار فعال می شود.

سنسور مادون قرمز

نوع دیگر سنسورها سنسور مادون قرمز است.سنسور مادون قرمز با استفاده از فن آوری مادون قرمز برای باز کردن درب مورد استفاده قرار می گیرد این سنسورها قادر به تشخیص تغییر درجه حرارت نیز می باشند و وقتی دمایی نزدیک به دمای بدن یک انسان را حس می کنند درب را باز می کنند، سنسورهای مادون قرمز معمولا بعنوان حسگر اولیه در سیستم دربهای اتوماتیک مورد استفاده قرار می گیرند.

درب اتوماتیک واقعا چطور باز میشود؟

پس از اینکه سنسورها حضور فردی را تشخیص میدهند، کار باز و بسته شدن درب اتوماتیک شروع میشود. سنسورها به یک سری درایو الکترونیکی متصل هستند که از طریق یک درایو کمکی و یا چرخ دندانه دار به پانلهای درب اتوماتیک متصل میشوند. درایو کمکی توسط تسمه های لاستیکی، عملیات باز و بسته شدن و حرکت درب اتوماتیک را تنظیم میکنند.

---------------------------------------------------------------------------

همچنین می توانید کرکره برقی و قیمت کرکره برقی و پرده برقی را در وبسایت قائم الکترونیک و از کارشناسان این شرکت استعلام کنید. ما ۲۴ ساعت شبانه روز آماده خدمت به شما عزیزان هستیم. هموطنان ایرانی همچنین می توانند انواع جک برقی و قیمت جک برقی را در سایت قائم الکترونیک دنبال کنند.

تبلیغات میان متنی

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


[ بازدید : 163 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

طراحی سایت فروش کرکره اتوماتیک در تهران

سه شنبه 15 بهمن 1398
12:10
bijan


درب و پنجره یکی از مهم ترین اجزای مورد استفاده در نمای ساختمان ها به منظور انتقال نور به محیط داخلی می باشد. طراحان درب و پنجره با در نظر گرفتن شرایط آب و هوایی منطقه به طراحی درب و پنجره می پردازند تا بتوانند شرایط مورد نیاز برای رفاه و آسایش شما مشتریان عزیز را فراهم نمایند. با رشد و گسترش نقش اینترنت در روش های تبلیغاتی تغییرات چشمگیری ایجاد شده است. طراحی سایت فروش درب و پنجره در تهران یکی از بهترین راه های آشنایی کاربران با کسب و کار شماست. با طراحی سایت فروش درب و پنجره در تهران کاربران شما می توانند با اطمینان بیشتری به خرید از طراحی سایت شما اقدام نمایند.

طراحی نرم افزار

امکانات موجود در طراحی سایت فروش درب و پنجره در تهران عبارتند از:

  • امکان ثبت رزومه کاری در طراحی سایت فروش درب و پنجره در تهران
  • امکان ارائه پیوندهای سایت در طراحی سایت فروش درب و پنجره در تهران
  • امکان درج اخبار و اطلاعیه های مربوطه در طراحی سایت فروش درب و پنجره در تهران
  • امکان درج مقالات و مطالب مرتبط در طراحی سایت فروش درب و پنجره در تهران
  • امکان مدیریت دسته بندی ها در طراحی سایت فروش درب و پنجره در تهران
  • امکان مدیریت کاربران در طراحی سایت فروش درب و پنجره در تهران
  • امکان اسلایدشو متحرک در صفحه اصلی در طراحی سایت فروش درب و پنجره در تهران
  • امکان ارائه سوالات متداول در طراحی سایت فروش درب و پنجره در تهران
  • امکان ارائه فرم تماس با ما در طراحی سایت فروش درب و پنجره در تهران
  • امکان نمایش آمار بازدیدکنندگان در طراحی سایت فروش درب و پنجره در تهران
  • امکان پرسش و پاسخ در طراحی سایت فروش درب و پنجره در تهران
  • امکان ارائه گالری از تصاویر و امکان مدیریت آن ها در طراحی سایت فروش درب و پنجره در تهران
  • امکان عضویت کاربران در طراحی سایت فروش درب و پنجره در تهران

و هزاران امکانات دیگر…

سئو در طراحی سایت فروش درب و پنجره در تهران

سئو یکی از نکات فنی مهم در طراحی سایت است. با سئو طراحی سایت شما در کلمات کلیدی مشابه بهینه سازی شده و با قرار گرفتن در صفحات نخست موتورهای جستجو به کاربران بیشتری پیشنهاد می گردد. سئو به طراحی سایت شما در افزایش تعداد بازدید کنندگان و افزایش سودآوری کمک شایانی می نماید. افزایش اعتبار طراحی سایت در نونگار را مطالعه نمایید.

طراحی سایت درب و پنجره

با وارد شدن تقریبا تمامی مشاغل در فضای مجازی کاربران می توانند بدون صرف وقت و هزینه ی زیاد و با سرعت بالایی نیازهای خود را برآورده سازند. سازندگان درب و پنجره نیز با داشتن یک طراحی سایت درب و پنجره می توانند برای مشتریان خود که بخش زیادی از آن را سازندگان ساختمان ها تشکیل می دهد امکان یک خرید راحت را فراهم نمایند. با طراحی سایت درب و پنجره می توانید به سازندگان ساختمان ها با ارائه تصاویر و مطالب متناسب با هر تصویر در انتخاب درست یاری رسانید.

برخی از امکانات و ویژگی های مهم در طراحی سایت درب و پنجره عبارتند از:

  • امکان طراحی قالب زیبا و متناسب با زمینه ی کاری در طراحی سایت درب و پنجره
    • امکان گالری تصاویر از انواع درب و پنجره و درج اطلاعات مربوط به هر تصویر در طراحی سایت درب و پنجره
    • امکان درج تعرفه مربوط به آن ها در طراحی سایت درب و پنجره
    • امکان ثبت سفارش و پیگیری سفارش ثبت شده در طراحی سایت درب و پنجره
    • امکان ارائه طراح های تخفیفی به مشتریان ثابت در طراحی سایت درب و پنجره
    • امکان درج بنرهای تبلیغاتی در طراحی سایت درب و پنجره
    و...

طراحی سایت تخصصی درب و پنجره

طراحی سایت درب و پنجره باید به صورت تخصصی انجام شود بنابراین طراحی تخصصی نیازمند شرکت طراحی متخصص در این زمینه می باشد. انتخاب درست از شرکت طراحی سایت بیانگر حرفه ای بودن کسب و کار شماست و از آن جایی که برای هر کسب و کاری فقط یک طراحی سایت مورد نیاز می باشد ما به شما شرکت نونگار پردازش که یکی از بهترین شرکت های طراحی سایت می باشد را پیشنهاد می کنیم. شرکت نونگار پردازش با تیم متخصص خود به طراحی تخصصی سایت درب و پنجره شما می پردازد و موجب توسعه ی کسب و کار شما می گردد. شرکت نونگار پردازش با طرحی سایت درب و پنجره براساس رعایت قواعد و استانداردها، سئو و بهینه سازی، ریسپانسیو و... شما را یکه تاز بازار بزرگ مجازی در میان رقبا می گرداند.


تبلیغات میان متنی/

درب شیشه ای یکی از ملزومات دکوراسیون لوکس و مدرن ساختمان های امروز به حساب می آیند. قیمت درب شیشه ای را در سایت قائم الکتریک مشاهده کنید. همچنین درب ورودی ساختمان ها نیز برای حفظ امنیت عبور و مرور نیازمند تجهیزات راهبند است. قیمت راهبند را از قائم الکترونیک به راحتی دریافت کنید. تیم نکته عمومی و عامیانه این است که در شیشه ای یا همان به درب شیشه ای اشاره دارند. درب شیشه ای در انواع مختلف را از قائم الکترونیک بخواهید.

تبلیغات میان متنی

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

همچنین می توانید کرکره برقی و قیمت کرکره برقی و پرده برقی را در وبسایت قائم الکترونیک و از کارشناسان این شرکت استعلام کنید. ما ۲۴ ساعت شبانه روز آماده خدمت به شما عزیزان هستیم. هموطنان ایرانی همچنین می توانند انواع جک برقی و قیمت جک برقی را در سایت قائم الکترونیک دنبال کنند.

تبلیغات میان متنی

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


[ بازدید : 202 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

لینک بیلدینگ چیست و چه تاثیری بر سئو سایت دارد؟

دوشنبه 7 بهمن 1398
16:14
bijan


اهمیت لینک بیلدینگ در سئو

در اولین قدم شما باید اهمیت سئو را بدانید و کاربرد های آن را سپس به عواملی که باعث تقویت آن میشود بپردازید .امروزه داشتن فقط بک سایت کافی نیست و شما باید زیرساخت های آن را چه درونی و چه حالت بیرونی تقویت کنید . بهینه سازی درونی و بیرونی سایت مدنظر است. بطور خلاصه به هر اقدامی که به صورت مستقیم و توسط شما برای بالا بردن رتبه سایت در موتوری های جستجوگر مانند گوگل، بینگ و یاهو صورت می گیرد سئو و بهینه سازی گفته می شود. عملیات سئو به شما کمک میکند که با کلمات کلیدی که مرتبط با سایت مورد نظر شما هست در نتایج جستجو در صفحات اول قرار بگیرد و همین باعث دیده شدن شما در چشم مخاطب میشود . حال لینک بیلدینگ یکی از اتفاقات مهمی است که تاثیر بسزایی در سهم بهینه شدن وب سایت شما دارد .عوامل زیادی دست اندر کار هستند که در مقالات آتی به آن می پردازیم، اما در این مقاله صرفا به مفهوم لینک بیلدینگ و اهمیت آن در سئو خواهیم پرداخت. در نظر داشته باشید وب سایت شما شاه راه هایی پیدا میکند که جریان بقای خود را از محدودیت در می آورد و وارد فضایی زنجیره وار میشود یعنی مسیر هایی که اهمیت زیادی در اعتبار و وجهه وب سایت از نظر موتورهای جستجو دارد را پیدا می کند .

لینک بیلدینگ

لینک بیلدینگ چیست؟( Link Building)

اتفاق و عملیاتی که سبب می شود لینک سایت شما در سایر وب سایتها قرار گیرد را به اصطلاح لینک بیلدینگ یا می گویند. در واقع لینک بیلدینگ به فرایندی گفته می شود که با ایجاد شبکه ای از بک لینکها، باعث افزایش پیج رنک و بالار رفتن سایت در نتایج جستجو می شود. موتورهای جستجو هر بک لینک را به عنوان یک رای در نظر می گیرند و هرچه تعداد این آرا بیشتر باشد ارزش وب سایت بالاتر می رود. کاملا باید در ساخت و ایجاد این لینک ها دقت کرد . ساخت بک لینک هایی که به هیچ عنوان معتبر نیستند از اعتبار وب سایت شما هم کم خواهد کرد همچنین بدانید که قرار گرفتن لینک شما در متن سایر وب سایت ها تاثیر بیشتری روی سئو دارد. سایتهایی که پیج رنک بالاتری دارند و با سایت شما مرتبط هستند را انتخاب کنید هم راستا بودن و هم جهت بودن به سایت شما اعتبار می بخشد. در بک لینک گرفتن از سایتهای اسپمر و مشکوک خودداری کنید . این را بدانید که خرید بک لینک بسیار مفید است اما نه از هر سایتی ، این کار را باید به عهده متخصص سئو گذارید .

لینک بیلدینگ و روش های آن

شما میتوانید از بک لینک در سایت خودتان استفاده کنید ، به این صورت که.شما در وبسایت خود به کلمات کلیدی و پست های قدیمی خود لینک بدهید.برای مثال اگر وبسایت سئو
دارید در مطالب خود به کلمه سئو مرتبا لینک دهید فقط مراقب باشید که بیش از حد این کار را انجام ندهید در همه امور سئو و بهینه سازی حد اعتدال را رعایت کنید. نکاتی برای ساخت بک لینک های خوب وجود دارد که در مقالات قبل به آن اشاره شده است و می توانید آن را مطالعه فرمایید .

چگونه بک لینک رایگان دریافت کنیم؟

باید فعالیت و محتوایی داشته باشید تا کاربران با میل خود بدون دریافت هزینه ایی لینک شما را منتشر کنند اما باید حتما یکی از صفحات وب سایت شما برای آن ها ارزشمند باشد مانند خبری مفید ، مقاله ایی کاربردی و ...
به عنوان مثال:

  • قراردادن مقالات و اخبار مفید و ارزشمند
  • طراحی ابزار و امکانات کاربردی مانند ابزار جستجوی دامنه , اختلاف وزن و قد و ...
  • ارائه خدمات سودمند ترجمه، مشاوره و آموزش آنلاین

باعث افزایش تعداد بک لینکهای رایگان می شود.
در صورتیکه وب سایت شما به سایر کاربران کمک کند و نیازهای آنها را براورده کند، بسیاری از آنها نیز با قراردادن لینک سایت شما در سایت ها و پیج های خود باعث افزایش اعتبار برند شما در اینترنت می شوند. در نظر داشته باشید که تولید محتوای مناسب و مفید برای کاربران باعث خواهد شد که افراد بیشتری به وب سایت شما علاقمند شوند و همین موضوع باعث می شود که لینک های بیرونی بیشتری به سایت شما ارجاع داده شود. بنابراین تولید محتوا یکی از اصول مهم ایجاد لینک در سئو هست.

تبلیغات درون متنی/

اگر تمایل دارید برای شرکت خود اقدام به طراحی سایت ارزان کنید پیشنهاد می کنم ابتدا مقالات مربوط به تفاوت طراحی سایت فروشگاهی و طراحی سایت شرکتی را مطالعه کنید. من به شما پیشنهاد می کنم خدمات طراحی سایت پیام آوا را برای این کار نگاه کنید. شرکت پیام آوا بهترین و با کیفیت ترین خدمات طراحی سایت را در قالب طراحی سایت ارزان و مقرون به صرفه به شما ارائه می کند.

تبلیغات درون متنی


[ بازدید : 134 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

تست a/b و تاثیرش بر سئو سایت

دوشنبه 7 بهمن 1398
16:13
bijan



در تعریف کلی تست A/B روشی است که بازاریاب دو مدل را بررسی میکند و اثرات آن را مورد تحلیل قرار میدهد و در نتیجه میتواند از بازخورد این تست به نتایج مطلوب و با کیفیت جهت رسیدن به هدف خود استفاده کند.
این تست به این افراد کمک می‌کند تا نرخ تبدیل را افزایش دهند. اکثر کسانی که از A/B Testing به راحتی گذر می‌کنند، در حقیقت یا با ساز و کار آن آشنایی ندارند و یا از مزایای A/B Testing آگاهی ندارند. حتی این که چگونه این تست صورت می گیرد، یکی از مواردی است که همیشه مورد سوال قرار گرفته. دراین مقاله می خواهیم از اهمیت این تست در بهینه سازی و سئوسایت بگوییم و همچنین اثرات این تست را بر سئو بازگو کنیم.
در A/B Testing شما از یک عنصر، دو نمونه A و B را دارید و یک معیاری هم در نظر می‌گیرید که میزان موفقیت را به شما نشان می‌دهد. برای اینکه متوجه شوید کدام یکی از این دو نمونه بهتر جواب داده باید از آزمایشات هم زمان بهره ببرید. در انتها شما نمونه موفق را انتخاب کرده و از آن نمونه به عنوان محتوای ثابت خود استفاده می کنید.

سئو و تاثیر تست A/B

فرآیند بهینه‌سازی موتور جست‌وجو یا سئو (SEO) در مورد وب سایت شما کاملا این اطلاعات را به شما می دهد چه اطلاعاتی را به لحاظ میزان کاربرد و کیفیت در نمایش قرارداده اید، محتوای شما تا چه حد تکراری هستند و چه لینک‌هایی از سایت‌های دیگر به شما ارجاع داده اند و این که چه‌طور سایت‌تان می‌تواند در نتایج جست‌و‌جو در رتبه‌ی بالاتری قرار بگیرد.البته برای سنجش این موارد ابزارهایی وجوددارد که سئوکاران میتوانند از آن استفاده کنند.

در دید کلی ونگرش نسبت به این پیمایش و آزمایش ترکیب تست A / B و بهینه‌سازی سایت کمی پیچیده و زمان بر به نظر می رسد. تست A / B می‌تواند به این معنی باشد که شما مقدار زیادی محتوای تکراری دارید که بار‌ها تغییر می‌کنند. در حالی که بهینه‌سازی موتور‌های جست‌و‌جو، محتوای تکراری و یا محتوایی که شبیه به موارد قبلی باشد را جزو مشکلات بزرگ یک سایت تلقی می‌کند چون محتوای تکراری و کپی از سایت‌های دیگر، رتبه‌ی وب‌سایت شما را در موتور‌های جست‌و‌جوگر پایین می‌آورد.خوب همان طور که میدانیم محتوای دسته اول وغیرتکراری برای موتورهای جستجو حالت رباینده دارد و مانند آهن ربا آن را جذب میکند و تحویل مخاطب و کاربری می دهد که آن را جستجو کرده است.
در این مقاله چند روش را معرفی می‌کنیم تا بتوانید تست A / B را به راحتی وبدون آسیب رساندن به عملیات سئو و کاهش ترافیک وب سایتتان استفاده کنید.

۱-مخفی و پنهان نگه داشتن

یکی از روش های تست A / B مخفی و پنهان نگه داشتن است. پنهان‌کاری در این جا به معنی نشان دادن یک نسخه از وب‌سایت به موتورجستجوگر گوگل و نمایش یک نسخه‌ی دیگر به بازدید کنندگان منظم سایت است.دلیل این کار هم این است که با نشان دادن نسخه‌ی واقعی، عنکبوت‌های گوگل را از تست A / B دور نگه دارید. از زمانی که وب سایت‌ها برای انجام سئو، سر جست‌وجو‌گر‌ها را با این روش کلاه می‌گذارند، گوگل هم خیلی سخت‌گیرانه‌تر برخورد می‌کند و حتی ممکن است که وب‌سایتتان را از نتایج جست‌وجو حذف کند.

۲- از ‘rel=canonical’ استفاده کنید

اگر یک تست A / B را با URLهای متعدد اجرا کنید، می‌توانید ‘rel=canonical’ را به صفحه‌ی خودتان اضافه کنید تا به گوگل نشان دهید که می‌خواهید کدام URL شاخص گذاری شود. گوگل توصیه می‌کند که از المان canonical به جای برچسب NOINDEX استفاده کنید. این شما هستید که مشخص می‌کنید کدام محتوا اصلی است.
به این ترتیب گوگل می‌تواند صفحات را گروه‌بندی کند و صفحات اول که شامل محتوای اصلی هستند را شناسایی نماید.

۳- از متغیر مسیر ۳۰۲ استفاده کنید

شما باید از یک تغییر دهنده استفاده کنید همیشه در فرآیند تست به موتورهای گوگل باید بقبولانید که صفحه اصلی که ایندکس شده است مربوط به عنکبوت های جستجوگر است.
مرسوم ترین روش تغییر جهت و آدرس یک صفحه استفاده از یک ۳۰۱ است برای این که اطلاع دهید محتوا را از یک صفحه به صفحه‌ی دیگری انتقال داده‌اید.
در تست A / B، از ۳۰۱ اغلب برای تغییر مسیر بازدید کنندگان از URL اصلی به یک نسخه‌ی آزمایشی استفاده می‌شود. در یک تست A / B، یک جا به جایی دائمی‌اتفاق نمی‌افتد، بلکه فقط یک جا به جایی موقت است. به همین دلیل، تغییر دهنده‌ی مسیر ۳۰۲ ایجاد شد که تغییر مسیر موقت از یک صفحه را اطلاع می‌دهد. بنابراین برای تغییر مسیر ورود کاربران به صفحه‌ی وب سایت در تست A / B ، از هدایت‌گر ۳۰۲ برای تغییر مسیر کاربران به سمت صفحه‌ی مورد نظرتان استفاده کنید.

۴- یک تست A / B را خیلی زمان بر نکنید

برای انجام هر تستی نیاز به یک بازه زمانی وجود دارد تا بزخورد لازم گرفته شود و نتایج حاصله تحلیل شود و در صفحه و پلن اصلی اجرا گردد.خوب این زمان به پارامترهای مختلفی بستگی دار از جمله :

  • تعداد بازدیدکنندگان
  • و تعداد تبدیل‌ها
  • ارتباطات با بازدیدکننده و ..

بعد از انجام تست و گرفتن بازخوردهای مناسب ، بلافاصله سایت را به روزرسانی کنید و از حالت معلق بودن بین تست و واقعیت تغییر دهید.

۵- تست محتوا یا عناصر دیداری

این تست هم به لحاظ محتوای متنی بوجود میآید و هم عناصر و بنر های تصویری، مثلا اینکه بنر مورد نظر شما در حالت اصلی در قسمت هدر سایت 10 کلیک خورده و در همان صفحه در تست در زیر متن اصلی 20 کلیک (این یک مثال بود) در این تست هر عاملی که باعث پررنگ تر شدن و نرخ تبدیل صفحات وب سایتتان شود ارزشمند است .

امیدواریم که با استفاده از روش های تست A/B و تکنیکهای اسپیلیت تست، بتوانید نیازهای کاربران خود را تشخیص دهید و وب سایت خود را به گونه ای طراحی کنید که بهترین نرخ تبدیل را داشته باشد.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

تبلیغات میان متنی/

درب شیشه ای چیست؟ا یکی از ملزومات دکوراسیون لوکس و مدرن ساختمان های امروز به حساب می آیند. قیمت درب شیشه ای را در سایت قائم الکتریک مشاهده کنید. همچنین درب ورودی ساختمان ها نیز برای حفظ امنیت عبور و مرور نیازمند تجهیزات راهبند است. قیمت راهبند را از قائم الکترونیک به راحتی دریافت کنید. تیم نکته عمومی و عامیانه این است که در شیشه ای یا همان درب شیشه ای به درب اتوماتیک شیشه ای اشاره دارند. درب شیشه ای در انواع مختلف را از قائم الکترونیک بخواهید.

تبلیغات میان متنی

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

همچنین می توانید کرکره برقی و قیمت کرکره برقی را در وبسایت قائم الکترونیک و از کارشناسان این شرکت استعلام کنید. ما ۲۴ ساعت شبانه روز آماده خدمت به شما عزیزان هستیم.

تبلیغات میان متنی

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


[ بازدید : 131 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

تست a/b و تاثیرش بر سئو سایت

دوشنبه 7 بهمن 1398
16:13
bijan



در تعریف کلی تست A/B روشی است که بازاریاب دو مدل را بررسی میکند و اثرات آن را مورد تحلیل قرار میدهد و در نتیجه میتواند از بازخورد این تست به نتایج مطلوب و با کیفیت جهت رسیدن به هدف خود استفاده کند.
این تست به این افراد کمک می‌کند تا نرخ تبدیل را افزایش دهند. اکثر کسانی که از A/B Testing به راحتی گذر می‌کنند، در حقیقت یا با ساز و کار آن آشنایی ندارند و یا از مزایای A/B Testing آگاهی ندارند. حتی این که چگونه این تست صورت می گیرد، یکی از مواردی است که همیشه مورد سوال قرار گرفته. دراین مقاله می خواهیم از اهمیت این تست در بهینه سازی و سئوسایت بگوییم و همچنین اثرات این تست را بر سئو بازگو کنیم.
در A/B Testing شما از یک عنصر، دو نمونه A و B را دارید و یک معیاری هم در نظر می‌گیرید که میزان موفقیت را به شما نشان می‌دهد. برای اینکه متوجه شوید کدام یکی از این دو نمونه بهتر جواب داده باید از آزمایشات هم زمان بهره ببرید. در انتها شما نمونه موفق را انتخاب کرده و از آن نمونه به عنوان محتوای ثابت خود استفاده می کنید.

سئو و تاثیر تست A/B

فرآیند بهینه‌سازی موتور جست‌وجو یا سئو (SEO) در مورد وب سایت شما کاملا این اطلاعات را به شما می دهد چه اطلاعاتی را به لحاظ میزان کاربرد و کیفیت در نمایش قرارداده اید، محتوای شما تا چه حد تکراری هستند و چه لینک‌هایی از سایت‌های دیگر به شما ارجاع داده اند و این که چه‌طور سایت‌تان می‌تواند در نتایج جست‌و‌جو در رتبه‌ی بالاتری قرار بگیرد.البته برای سنجش این موارد ابزارهایی وجوددارد که سئوکاران میتوانند از آن استفاده کنند.

در دید کلی ونگرش نسبت به این پیمایش و آزمایش ترکیب تست A / B و بهینه‌سازی سایت کمی پیچیده و زمان بر به نظر می رسد. تست A / B می‌تواند به این معنی باشد که شما مقدار زیادی محتوای تکراری دارید که بار‌ها تغییر می‌کنند. در حالی که بهینه‌سازی موتور‌های جست‌و‌جو، محتوای تکراری و یا محتوایی که شبیه به موارد قبلی باشد را جزو مشکلات بزرگ یک سایت تلقی می‌کند چون محتوای تکراری و کپی از سایت‌های دیگر، رتبه‌ی وب‌سایت شما را در موتور‌های جست‌و‌جوگر پایین می‌آورد.خوب همان طور که میدانیم محتوای دسته اول وغیرتکراری برای موتورهای جستجو حالت رباینده دارد و مانند آهن ربا آن را جذب میکند و تحویل مخاطب و کاربری می دهد که آن را جستجو کرده است.
در این مقاله چند روش را معرفی می‌کنیم تا بتوانید تست A / B را به راحتی وبدون آسیب رساندن به عملیات سئو و کاهش ترافیک وب سایتتان استفاده کنید.

۱-مخفی و پنهان نگه داشتن

یکی از روش های تست A / B مخفی و پنهان نگه داشتن است. پنهان‌کاری در این جا به معنی نشان دادن یک نسخه از وب‌سایت به موتورجستجوگر گوگل و نمایش یک نسخه‌ی دیگر به بازدید کنندگان منظم سایت است.دلیل این کار هم این است که با نشان دادن نسخه‌ی واقعی، عنکبوت‌های گوگل را از تست A / B دور نگه دارید. از زمانی که وب سایت‌ها برای انجام سئو، سر جست‌وجو‌گر‌ها را با این روش کلاه می‌گذارند، گوگل هم خیلی سخت‌گیرانه‌تر برخورد می‌کند و حتی ممکن است که وب‌سایتتان را از نتایج جست‌وجو حذف کند.

۲- از ‘rel=canonical’ استفاده کنید

اگر یک تست A / B را با URLهای متعدد اجرا کنید، می‌توانید ‘rel=canonical’ را به صفحه‌ی خودتان اضافه کنید تا به گوگل نشان دهید که می‌خواهید کدام URL شاخص گذاری شود. گوگل توصیه می‌کند که از المان canonical به جای برچسب NOINDEX استفاده کنید. این شما هستید که مشخص می‌کنید کدام محتوا اصلی است.
به این ترتیب گوگل می‌تواند صفحات را گروه‌بندی کند و صفحات اول که شامل محتوای اصلی هستند را شناسایی نماید.

۳- از متغیر مسیر ۳۰۲ استفاده کنید

شما باید از یک تغییر دهنده استفاده کنید همیشه در فرآیند تست به موتورهای گوگل باید بقبولانید که صفحه اصلی که ایندکس شده است مربوط به عنکبوت های جستجوگر است.
مرسوم ترین روش تغییر جهت و آدرس یک صفحه استفاده از یک ۳۰۱ است برای این که اطلاع دهید محتوا را از یک صفحه به صفحه‌ی دیگری انتقال داده‌اید.
در تست A / B، از ۳۰۱ اغلب برای تغییر مسیر بازدید کنندگان از URL اصلی به یک نسخه‌ی آزمایشی استفاده می‌شود. در یک تست A / B، یک جا به جایی دائمی‌اتفاق نمی‌افتد، بلکه فقط یک جا به جایی موقت است. به همین دلیل، تغییر دهنده‌ی مسیر ۳۰۲ ایجاد شد که تغییر مسیر موقت از یک صفحه را اطلاع می‌دهد. بنابراین برای تغییر مسیر ورود کاربران به صفحه‌ی وب سایت در تست A / B ، از هدایت‌گر ۳۰۲ برای تغییر مسیر کاربران به سمت صفحه‌ی مورد نظرتان استفاده کنید.

۴- یک تست A / B را خیلی زمان بر نکنید

برای انجام هر تستی نیاز به یک بازه زمانی وجود دارد تا بزخورد لازم گرفته شود و نتایج حاصله تحلیل شود و در صفحه و پلن اصلی اجرا گردد.خوب این زمان به پارامترهای مختلفی بستگی دار از جمله :

  • تعداد بازدیدکنندگان
  • و تعداد تبدیل‌ها
  • ارتباطات با بازدیدکننده و ..

بعد از انجام تست و گرفتن بازخوردهای مناسب ، بلافاصله سایت را به روزرسانی کنید و از حالت معلق بودن بین تست و واقعیت تغییر دهید.

۵- تست محتوا یا عناصر دیداری

این تست هم به لحاظ محتوای متنی بوجود میآید و هم عناصر و بنر های تصویری، مثلا اینکه بنر مورد نظر شما در حالت اصلی در قسمت هدر سایت 10 کلیک خورده و در همان صفحه در تست در زیر متن اصلی 20 کلیک (این یک مثال بود) در این تست هر عاملی که باعث پررنگ تر شدن و نرخ تبدیل صفحات وب سایتتان شود ارزشمند است .

امیدواریم که با استفاده از روش های تست A/B و تکنیکهای اسپیلیت تست، بتوانید نیازهای کاربران خود را تشخیص دهید و وب سایت خود را به گونه ای طراحی کنید که بهترین نرخ تبدیل را داشته باشد.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

تبلیغات میان متنی/

درب شیشه ای چیست؟ا یکی از ملزومات دکوراسیون لوکس و مدرن ساختمان های امروز به حساب می آیند. قیمت درب شیشه ای را در سایت قائم الکتریک مشاهده کنید. همچنین درب ورودی ساختمان ها نیز برای حفظ امنیت عبور و مرور نیازمند تجهیزات راهبند است. قیمت راهبند را از قائم الکترونیک به راحتی دریافت کنید. تیم نکته عمومی و عامیانه این است که در شیشه ای یا همان درب شیشه ای به درب اتوماتیک شیشه ای اشاره دارند. درب شیشه ای در انواع مختلف را از قائم الکترونیک بخواهید.

تبلیغات میان متنی

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

همچنین می توانید کرکره برقی و قیمت کرکره برقی را در وبسایت قائم الکترونیک و از کارشناسان این شرکت استعلام کنید. ما ۲۴ ساعت شبانه روز آماده خدمت به شما عزیزان هستیم.

تبلیغات میان متنی

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


[ بازدید : 117 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

تست a/b و تاثیرش بر سئو سایت

دوشنبه 7 بهمن 1398
16:12
bijan



در تعریف کلی تست A/B روشی است که بازاریاب دو مدل را بررسی میکند و اثرات آن را مورد تحلیل قرار میدهد و در نتیجه میتواند از بازخورد این تست به نتایج مطلوب و با کیفیت جهت رسیدن به هدف خود استفاده کند.
این تست به این افراد کمک می‌کند تا نرخ تبدیل را افزایش دهند. اکثر کسانی که از A/B Testing به راحتی گذر می‌کنند، در حقیقت یا با ساز و کار آن آشنایی ندارند و یا از مزایای A/B Testing آگاهی ندارند. حتی این که چگونه این تست صورت می گیرد، یکی از مواردی است که همیشه مورد سوال قرار گرفته. دراین مقاله می خواهیم از اهمیت این تست در بهینه سازی و سئوسایت بگوییم و همچنین اثرات این تست را بر سئو بازگو کنیم.
در A/B Testing شما از یک عنصر، دو نمونه A و B را دارید و یک معیاری هم در نظر می‌گیرید که میزان موفقیت را به شما نشان می‌دهد. برای اینکه متوجه شوید کدام یکی از این دو نمونه بهتر جواب داده باید از آزمایشات هم زمان بهره ببرید. در انتها شما نمونه موفق را انتخاب کرده و از آن نمونه به عنوان محتوای ثابت خود استفاده می کنید.

سئو و تاثیر تست A/B

فرآیند بهینه‌سازی موتور جست‌وجو یا سئو (SEO) در مورد وب سایت شما کاملا این اطلاعات را به شما می دهد چه اطلاعاتی را به لحاظ میزان کاربرد و کیفیت در نمایش قرارداده اید، محتوای شما تا چه حد تکراری هستند و چه لینک‌هایی از سایت‌های دیگر به شما ارجاع داده اند و این که چه‌طور سایت‌تان می‌تواند در نتایج جست‌و‌جو در رتبه‌ی بالاتری قرار بگیرد.البته برای سنجش این موارد ابزارهایی وجوددارد که سئوکاران میتوانند از آن استفاده کنند.

در دید کلی ونگرش نسبت به این پیمایش و آزمایش ترکیب تست A / B و بهینه‌سازی سایت کمی پیچیده و زمان بر به نظر می رسد. تست A / B می‌تواند به این معنی باشد که شما مقدار زیادی محتوای تکراری دارید که بار‌ها تغییر می‌کنند. در حالی که بهینه‌سازی موتور‌های جست‌و‌جو، محتوای تکراری و یا محتوایی که شبیه به موارد قبلی باشد را جزو مشکلات بزرگ یک سایت تلقی می‌کند چون محتوای تکراری و کپی از سایت‌های دیگر، رتبه‌ی وب‌سایت شما را در موتور‌های جست‌و‌جوگر پایین می‌آورد.خوب همان طور که میدانیم محتوای دسته اول وغیرتکراری برای موتورهای جستجو حالت رباینده دارد و مانند آهن ربا آن را جذب میکند و تحویل مخاطب و کاربری می دهد که آن را جستجو کرده است.
در این مقاله چند روش را معرفی می‌کنیم تا بتوانید تست A / B را به راحتی وبدون آسیب رساندن به عملیات سئو و کاهش ترافیک وب سایتتان استفاده کنید.

۱-مخفی و پنهان نگه داشتن

یکی از روش های تست A / B مخفی و پنهان نگه داشتن است. پنهان‌کاری در این جا به معنی نشان دادن یک نسخه از وب‌سایت به موتورجستجوگر گوگل و نمایش یک نسخه‌ی دیگر به بازدید کنندگان منظم سایت است.دلیل این کار هم این است که با نشان دادن نسخه‌ی واقعی، عنکبوت‌های گوگل را از تست A / B دور نگه دارید. از زمانی که وب سایت‌ها برای انجام سئو، سر جست‌وجو‌گر‌ها را با این روش کلاه می‌گذارند، گوگل هم خیلی سخت‌گیرانه‌تر برخورد می‌کند و حتی ممکن است که وب‌سایتتان را از نتایج جست‌وجو حذف کند.

۲- از ‘rel=canonical’ استفاده کنید

اگر یک تست A / B را با URLهای متعدد اجرا کنید، می‌توانید ‘rel=canonical’ را به صفحه‌ی خودتان اضافه کنید تا به گوگل نشان دهید که می‌خواهید کدام URL شاخص گذاری شود. گوگل توصیه می‌کند که از المان canonical به جای برچسب NOINDEX استفاده کنید. این شما هستید که مشخص می‌کنید کدام محتوا اصلی است.
به این ترتیب گوگل می‌تواند صفحات را گروه‌بندی کند و صفحات اول که شامل محتوای اصلی هستند را شناسایی نماید.

۳- از متغیر مسیر ۳۰۲ استفاده کنید

شما باید از یک تغییر دهنده استفاده کنید همیشه در فرآیند تست به موتورهای گوگل باید بقبولانید که صفحه اصلی که ایندکس شده است مربوط به عنکبوت های جستجوگر است.
مرسوم ترین روش تغییر جهت و آدرس یک صفحه استفاده از یک ۳۰۱ است برای این که اطلاع دهید محتوا را از یک صفحه به صفحه‌ی دیگری انتقال داده‌اید.
در تست A / B، از ۳۰۱ اغلب برای تغییر مسیر بازدید کنندگان از URL اصلی به یک نسخه‌ی آزمایشی استفاده می‌شود. در یک تست A / B، یک جا به جایی دائمی‌اتفاق نمی‌افتد، بلکه فقط یک جا به جایی موقت است. به همین دلیل، تغییر دهنده‌ی مسیر ۳۰۲ ایجاد شد که تغییر مسیر موقت از یک صفحه را اطلاع می‌دهد. بنابراین برای تغییر مسیر ورود کاربران به صفحه‌ی وب سایت در تست A / B ، از هدایت‌گر ۳۰۲ برای تغییر مسیر کاربران به سمت صفحه‌ی مورد نظرتان استفاده کنید.

۴- یک تست A / B را خیلی زمان بر نکنید

برای انجام هر تستی نیاز به یک بازه زمانی وجود دارد تا بزخورد لازم گرفته شود و نتایج حاصله تحلیل شود و در صفحه و پلن اصلی اجرا گردد.خوب این زمان به پارامترهای مختلفی بستگی دار از جمله :

  • تعداد بازدیدکنندگان
  • و تعداد تبدیل‌ها
  • ارتباطات با بازدیدکننده و ..

بعد از انجام تست و گرفتن بازخوردهای مناسب ، بلافاصله سایت را به روزرسانی کنید و از حالت معلق بودن بین تست و واقعیت تغییر دهید.

۵- تست محتوا یا عناصر دیداری

این تست هم به لحاظ محتوای متنی بوجود میآید و هم عناصر و بنر های تصویری، مثلا اینکه بنر مورد نظر شما در حالت اصلی در قسمت هدر سایت 10 کلیک خورده و در همان صفحه در تست در زیر متن اصلی 20 کلیک (این یک مثال بود) در این تست هر عاملی که باعث پررنگ تر شدن و نرخ تبدیل صفحات وب سایتتان شود ارزشمند است .

امیدواریم که با استفاده از روش های تست A/B و تکنیکهای اسپیلیت تست، بتوانید نیازهای کاربران خود را تشخیص دهید و وب سایت خود را به گونه ای طراحی کنید که بهترین نرخ تبدیل را داشته باشد.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

تبلیغات میان متنی/

درب شیشه ای چیست؟ا یکی از ملزومات دکوراسیون لوکس و مدرن ساختمان های امروز به حساب می آیند. قیمت درب شیشه ای را در سایت قائم الکتریک مشاهده کنید. همچنین درب ورودی ساختمان ها نیز برای حفظ امنیت عبور و مرور نیازمند تجهیزات راهبند است. قیمت راهبند را از قائم الکترونیک به راحتی دریافت کنید. تیم نکته عمومی و عامیانه این است که در شیشه ای یا همان درب شیشه ای به درب اتوماتیک شیشه ای اشاره دارند. درب شیشه ای در انواع مختلف را از قائم الکترونیک بخواهید.

تبلیغات میان متنی

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

همچنین می توانید کرکره برقی و قیمت کرکره برقی را در وبسایت قائم الکترونیک و از کارشناسان این شرکت استعلام کنید. ما ۲۴ ساعت شبانه روز آماده خدمت به شما عزیزان هستیم.

تبلیغات میان متنی

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


[ بازدید : 117 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

10 دلیل نیاز به استراتژی دیجیتال مارکتینگ در سال 2020

يکشنبه 24 آذر 1398
16:46
bijan

اگر بخواهید استراتژی دیجیتال مارکتینگ را توسعه دهید، باید از کجا شروع کنید؟

این یک چالش رایج است، امروزه بسیاری از کسب و کارها اهمیت کانال‌های دیجیتال و موبایلی را برای دسترسی و حفظ مشتریان می‌دانند. با این حال، آنها یک برنامه منسجم و یکپارچه برای رشد و تعامل با مخاطبان خود به طور مؤثر ندارند، بنابراین بسیاری از کسب و کارها از 10 مشکل بسیار رایج به دلیل نداشتن استراتژی دیجیتال مارکتینگ که در این مقاله بیان شده رنج می‌برند و از این رو از رقبای خود شکست می‌خورند.

استراتژی دیجیتال مارکتینگ

آیا ایجاد یک استراتژی دیجیتال مارکتینگ با چالش همراه است؟

در حال حاضر مالکان کسب و کارها متوجه شده‌اند که دیگر تکنیک‌های بازاریابی سنتی متداول نیستند. به این دلیل است که جهان به سرعت در حال تغییر است و از این رو به طور پیوسته باید تکنیک‌های خود را با تغییرات سازگار کنند. کسب و کارها به استراتژی دیجیتال مارکتینگ قوی نیاز دارند تا بتوانند در دنیای کسب و کار امروزی رقابت کنند. دیجیتال مارکتینگ که برخی اوقات به نام بازاریابی آنلاین شناخته می‌شود، به عنوان روشی برای بازاریابی محصولات یا خدمات با استفاده از شبکه‌های دیجیتال می‌باشد. برای رسیدن به اهداف مورد نظر، قبل از شروع هر فعالیت دیجیتال مارکتنیگ، نیاز به توسعه یک برنامه سنجیده و مناسب می‌باشد. تجربه نشان می‌‌دهد که چالش رایج در جایی است که شروع به نوشتن برنامه دیجیتال مارکتینگ می‌کنید. برای نوشتن این برنامه نیاز به گزارش‌های طولانی و حجیم نمی‌باشد، بلکه یک استراتژی خوب را می‌توان به بهترین صورت در دو یا سه برگه A4 به صورت جدولی خلاصه کرد.

چالش دیگر وسعت و مقیاس دیجیتال مارکتینگ است. تکنیک‌های دیجیتال مارکتینگ بسیاری مانند بازاریابی موتورهای جستجو، بازاریابی ایمیلی و بازاریابی اجتماعی برای بهبود تجربه دیجیتال وبسایت شما وجود دارند. در هر تکنیک بازاریابی دیجیتال بسیاری از تاکتیک‌های دقیق و مفصل وجود دارند که برای موفقیت مهم هستند، بنابراین آنها باید مورد ارزیابی قرار بگیرند و اولویت بندی شوند. برای مثال از محتوای ثابت برای ارسال ایمیل خودکار، شخصی سازی وبسایت تا برنامه‌ریزی‌های آن، مورد هدف قرار دادن و ایجاد تکنیک آسمان خراش (skyscraper) در تولید محتوا برای جستجوی ارگانیک.

تبلیغات درون متنی/

اگر تمایل دارید برای شرکت خود اقدام به طراحی سایت کنید پیشنهاد می کنم ابتدا مقالات مربوط به تفاوت طراحی سایت شرکتی و طراحی سایت فروشگاهی را مطالعه کنید. من به شما پیشنهاد می کنم خدمات طراحی سایت پیام آوا را برای این کار نگاه کنید. شرکت پیام آوا بهترین و با کیفیت ترین خدمات طراحی سایت را در قالب طراحی سایت ارزان و مقرون به صرفه به شما ارائه می کند.

تبلیغات درون متنی

رویکرد توصیه شده برای توسعه استراتژی دیجیتال

برای توسعه هر استراتژی به یک برنامه منظم و اجرای دقیق نیاز دارید. یکی از دلایلی که بسیاری از کسب و کارها شکست می‌خورند این است که برنامه‌ای برای استراتژی خود ندارند. بنابراین اولین کاری که باید انجام دهید این است که برنامه‌ای بنویسید و آن را دقیق اجرا کنید.

آیا شما جزو یکی از شرکت‌هایی هستید که هنوز استراتژی دیجیتال مارکتینگ ندارید؟ در ادامه دو راهکار ساده، برای ایجاد یک برنامه دیجیتال پیشنهاد می‌شود:

  • با یک برنامه دیجیتال مارکتینگ جداگانه شروع کنید، برنامه‌ای که تغییرات مورد نیاز و همچنین موارد مربوط به سرمایه‌گذاری و تغییرات در بازاریابی را مشخص می‌کند.
  • سپس برنامه دیجیتال را با برنامه کلی بازاریابی خود ادغام کنید که بخشی از برنامه کلی بازاریابی است، دیجیتالی بودن به عنوان بخشی از کسب و کار تان می شود.

بعد از آن، چه اقدامات و نکاتی را باید در نظر گرفت؟

  • استفاده از دیجیتال مارکتینگ بدون رویکرد استراتژیک هنوز هم معمول و متداول است. بدون شک بسیاری از شرکت‌هایی که در این دسته قرار می‌گیرند از رسانه‌های دیجیتال به طور مؤثر استفاده می‌کنند و آنها قطعا می‌توانند نتایج خوبی را از جستجوی خود، بازاریابی ایمیلی یا شبکه‌های اجتماعی به دست آورند. اما به همان اندازه مطمئن هستیم که بسیاری از آنها فرصت‌های زیادی را برای هدف گیری و بهینه‌سازی بهتر از دست می‌دهند یا از چالش‌ها و مشکلات دیگری که در ادامه بیان می‌شود رنج می‌برند.
  • بسیاری از شرکت‌ها در این تحقیق، دارای یک رویکرد استراتژیک برای دیجیتال بودند. از صحبت با شرکت‌‌‌ها مشخص شد که ایجاد برنامه‌های دیجیتال اغلب در دو مرحله روی می‌دهد. اول، یک برنامه دیجیتال مارکتینگ جداگانه ایجاد می‌شود. دوم، برنامه دیجیتال با استراتژی بازاریابی ادغام می‌شود، اما به جز برای تاکتیک‌ها، برنامه‌ریزی جداگانه‌ای را تضمین نمی‌کند. اگر استراتژی ندارید و یا می‌خواهید بررسی کنید که چه مسائل کسب و کاری مهم هستند که یک خلاصه استراتژیک را شامل شود در اینجا 10 تا از رایج‌ترین مسائل را مطرح می‌کنیم که در صورت نداشتن استراتژی با آنها مواجه می‌شوید.

آیا شما دارای استراتژی برای دیجیتال مارکتینگ هستید؟

از سال 2012، یک نظرسنجی غیر رسمی انجام شد تا معلوم شود که چگونه به طور گسترده استراتژی‌های دیجیتال مارکتینگ توسط صاحبان کسب و کار استفاده می‌شود. نتایج نشان داد که پیشرفت‌های بزرگ و چشمگیری در طول سال‌ها اتفاق افتاده است. چند سال پیش ما حدود دو سوم تا سه چهارم را یافتیم که برنامه دیجیتال مارکتنیگ در بازاریابی دیجیتال خود نداشتند. در حال حاضر، این تعداد به 49% در آخرین نظرسنجی کاهش یافته است و این بدان معناست که تقریبا نیمی هنوز بازاریابی دیجیتال خود را بدون داشتن هیچ گونه استراتژی انجام می‌دهند.

این همان چیزی است که در مطالعه خود در مورد سطح استفاده از دیجیتال مارکتینگ یافتیم:

استراتژی دیجیتال مارکتینگ

بنابراین، آخرین تحقیقات ما نشان می‌دهد که رویکرد بهبود یافته در خصوص استفاده از این نوع بازاریابی وجود دارد و کمتر از نیمی کسب و کارها بدون استراتژی دیجیتال مارکتینگ هستند. اگر شما جزو یکی از این شرکت‌ها دارای استراتژی دیجیتال مارکتینگ هستید، به شما تبریک می‌گوییم. اما اگر نیستید ادامه مطلب را بخوانید.

چرا ممکن است نیاز به استراتژی دیجیتال مارکتینگ داشته باشید؟

1- بدون داشتن استراتژی دیجیتال مارکتینگ، شما بدون هدف یا جهت هستید؛

شرکت‌هایی که بدون استراتژی دیجیتال هستند، هدف استراتژیک مشخصی برای بدست آوردن مشتریان جدید یا ایجاد روابط عمیق‌تر با مشتریان فعلی به صورت آنلاین ندارند. در نتیجه اگر اهدافی برای مقاصد دیجیتال مارکتینگ نداشته باشید، احتمالا منابع کافی برای رسیدن به این اهداف نخواهید داشت و در نهایت از طریق تجزیه و تحلیل متوجه نخواهید شد که آیا به اهداف خود دست می‌یابید یا خیر.

2- شما مخاطبان آنلاین یا سهم بازار خود را نخواهید دانست؛

در صورتی که در خصوص تقاضای مشتری برای خدمات آنلاین تحقیق نکنید ممکن است نیازهای مشتریان آنلاین نادیده گرفته شود. شاید مهم تر از آن این باشد که شما بازار آنلاین خود را درک نمی‌کنید. یک استراتژی دیجیتال مارکتینگ مشخص، خصوصیات مخاطبان مورد نظر را تعیین می‌کند. بازارهای سنتی با بازارهای آنلاین و دیجیتال امروزی از نظر انواع مختلف خصوصیات و رفتار مشتری، رقبا، پیشنهادات و ارتباطات بازاریابی متفاوت خواهد بود. با یک استراتژی دیجیتال مارکتینگ می‌توانید بازار خود را ارزیابی کنید و با موقعیت استراتژیک خود با بازار روبرو شوید. یک ابزار بسیار عالی پیشنهادی که در آن می‌توانید سطح تقاضای مشتری را بیابید، استفاده از Google's Keyword planner است تا ببینید چگونه جستجوگران به سایت شما جذب می شوند یا چه تعدادی از افراد علاقه‌ مند به محصولات یا خدمات شما هستند.

چرا ممکن است نیاز به استراتژی دیجیتال مارکتینگ داشته باشید

3- رقبا سهم بازار را به دست خواهند آورد؛

اگر به اندازه کافی منابعی را برای دیجیتال مارکتینگ اختصاص ندهید یا دارای رویکردی تک منظوره بدون استراتژی تعریف شده باشید، در نتیجه رقبا سهم بازار شما را خواهند گرفت و در واقع جایی نخواهید داشت. برای جلوگیری از این اتفاق فقط از استراتژی دیجیتال مارکتینگ مشخص استفاده کنید.

4- پیشنهادات آنلاین شما دیگر ارزشمند و قدرتمند نخواهد بود؛

تعریف پیشنهادات آنلاین ارزشمند و شفاف به مشتری کمک خواهد کرد که خدمات آنلاین خود را برای مشتریان فعلی و جدید تان متمایز کنید و این کار باعث وفادارای مشتریان به شما خواهد شد. توسعه استراتژی بازاریابی رقابتی برای بسیاری از سازمان‌ها مهم است زیرا محتوا باعث تعامل مخاطبان شما از طریق کانال‌های مختلف مانند جستجو، بازاریابی ایمیلی و اجتماعی و وبلاگ می‌شود.

5- به اندازه کافی شناخت از مشتریان آنلاین خود ندارید؛

اغلب گفته می‌شود که رسانه‌های دیجیتال قابل سنجش‌ترین رسانه‌ها هستند. ابزارهایی مانند گوگل آنالیتیکز و مشابه آنها تنها به شما حجم بازدید را خواهند گفت و هیچ اطلاعاتی در مورد احساسات و نحوه خرید مشتریان را نمی‌گوید. بنابراین باید از ابزارهای دیگری استفاده کنید تا بتوانید نقاط ضعف و بازخورد کاربران را متوجه شوید.

6- کسب و کار شما منسجم و یکپارچه نیست؛

چه یک بازاریاب دیجیتال متخصص یا یک آژانس دیجیتال مستقل باشید باید فعالیت‌های بازاریابی دیجیتالی خود را به صورت ذخیره اطلاعات تکمیل کنید. راه آسان تر این است که پیکیج دیجیتال مارکتینگ را به بخش‌های مناسب‌تر تقسیم کنید، ولی تأثیر این روش کمتر است. رسانه‌های دیجیتال زمانی بهترین عملکرد و بازده را دارند که با رسانه‌های سنتی و کانال‌های پاسخگو ادغام شوند. توصیه می‌شود که استراتژی دیجیتال مارکتینگ یکپارچه را توسعه دهید و فعالیت‌های دیجیتال مارکتینگ بخشی از برنامه بازاریابی شما و بخشی از کسب و کارتان به طور معمول شود.

استراتژی دیجیتال مارکتینگ باعث ادغام بازاریابی دیجیتال و روش‌های بازاریابی متعارف (conventional marketing) می‌شود. دیجیتال مارکتینگ تنها در مورد بهینه‌سازی وبسایت‌ها، شبکه‌های اجتماعی و موتور جستجو نمی‌باشد؛ بلکه شامل کانال‌ها، عناصر و تاکیتک‌های دیگر می‌باشد. یک استراتژی دیجیتال مارکتینگ مشخص شما را قادر می‌سازد تا درک کنید که چگونه این تکنیک‌ها می‌توانند برای ایجاد نتایج مطلوب ادغام شوند.

بازاریابی دیجیتال و دیجیتالی شدن

7- فعالیت‌های دیجیتال با توجه به اهمیت آن، افراد و یا بودجه کافی ندارد؛

منابع کافی برای برنامه‌ریزی و اجرای بازاریابی الکترونیکی اختصاص نمی‌یابد و ممکن است کمبود مهارت‌های خاص بازاریابی اینترنتی وجود داشته باشد. بنابراین کمبود بودجه منجر خواهد شد نتوانید پاسخ مؤثری به تهدیدات رقبا انجام دهید. دیجیتال مارکتینگ در مقایسه با دیگر تکنیک‌های بازاریابی متداول مقرون به صرفه‌تر است.

8- به دلیل دوباره کاری‌ها پول و زمان‌تان هدر می‌رود؛

حتی اگر منابع کافی برای بازاریابی اینترنتی داشته باشید، باز هم ممکن است منابع تان به هدر برود. این امر به ویژه برای شرکت‌های بزرگتر است که دارای بخش‌های مختلف بازاریابی هستند و برای انجام وظایف بازاریابی آنلاین مشابه هم اقدام می‌کنند، رخ می دهد. بدون یک استراتژی مشخص به دلیل دوباره کاری فعالیت‌ها برای دستیابی به اهداف مشابه، زمان و پول خود را از دست می‌دهید.

9- شما زیرکی کافی را ندارید تا پیش‌رو باشید و از رقبا جلو بزنید؛

اگر به برندهای برتر آنلاین مانند آمازون، دل، گوگل و غیره نگاهی کنید، همه آنها مدام در حال تکاپو هستند و دائما روش‌های جدید را امتحان می‌کنند تا مخاطبان آنلاین خود را حفظ کنند و یا افراد بیشتری را بدست آورند. یک استراتژی دیجیتال به کسب و کارها کمک می‌کند تا رویکرد جدیدی را برای حفظ مشتریان در هر زمان خاص فراهم کنند. این آگاهی به کسب و کارها این امکان را می‌دهد تا روندهای در حال ظهور و اقدامات لازم را در لحظه مناسب ارزیابی کنند.

10- بهینه سازی انجام نداد‌ه‌اید؛

هر شرکتی که دارای وبسایت است می‌تواند داده‌های مرتبط به خود را تجزیه و تحلیل کند، اما مدیران ارشد تضمین نمی‌کنند که تیم شان وقت لازم برای بررسی این کار را داشته باشد. داشتن یک استراتژی این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا اصول و پایه تجارت تان را برآورد کنید. در نتیجه می‌توانید به بهبود مستمر جنبه‌های کلیدی مانند بازاریابی جستجو، تجربه کاربری سایت، بازاریابی ایمیلی و شبکه‌های اجتماعی بپردازید.

به طور کلی، دیجیتال مارکتنیگ روش ارتباطی سریع تر، ارزان‌تر، ساده و پربازده تر با مشتریان می‌باشد. بنابراین دلایل قدرتمندی برای ایجاد یک استراتژی بازاریابی دیجیتال وجود دارد.

سخن پایانی

بازاریابی و تبلیغات به رکن اساسی جامعه امروز ما تبدیل شده است. سئو و بهینه سازی سایت برای موتورهای جست و جو و همچنین تبلیغات گوگل ادوردز از جمله مهمترین روش ها برای بیشتر دیده شدن سایت شما به حساب می آید. شرکت پیام آوا خدمات طراحی سایت تهران و سئو را با مناسب ترین قیمت به شما ارائه می دهد.


[ بازدید : 139 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نصب دوربین مداربسته / مقالات دوربین مداربسته / دوربین مداربسته هایک ویژن / دوربین تی وی تی
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دوربین مداربسته / مقالات دوربین مدار بسته / هایک ویژن است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]